Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattprat
Läst 731 ggr
essut
0

Pontus förändring (bilder)

Så här såg han ut när han kom

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=7b889844-4053-4c77-ac45-cb6524d389a1&Filename=Pontus under skåpet.jpg)

Efter 10 dagar

och nu efter ca 5 veckor

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=d728bd0e-bff9-4a41-af02-f53edffedd98&Filename=Pontus i sängen.jpg)

Hawknestgrove
0

Wow, vilken skillnad i blick!!!!!!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

essut
0

Visst ser man skillnaden i ögonen.Kyss Nu är han mera framme tillsammans med mig, Han är rädd för husse fortfarande. Milou och Pontus är inte goda vänner än,men det kanske kommer.

Alexej
0

Vad söt han är!Flört

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

solweig
0

han är ju jättesöt. hoppas att eriko han blir kompisar snart. och med milou. det är konstigt att en katt kan ty sig till bara en person. lasse tyr sig mer till sven. han ligger intill honom, när sven tittar på tv.

Jenna-Gun
0

Jättesöt. kisse

Jenna

essut
0

Tack alla..

Solveig. Känner igen det där att katterna har sina favoriter. Milou är husses katt, hon ligger på hans arm på nätterna tills han har somnat då går hon därifrån..Skrattande Hon går till honom på dagarna när hon vill bli klappad osv.

missempty
0

Så underbart att se hur han förändras, älskade Pontus! Nu har jag massa kattungar att ta hand om så det känns bra att Pontus och Lasse fick flytta, blev just i rätt tid också - för sen ett bra tag tillbaka väller kattungarna in… Ledsen

Han ser så tillfreds ut på sista bilden… verkligen avslappnad är han!

Sidentass
0

Vilken underbar kisse..o tänk att han blivit så pass trygg nu..det ser man helt klart på bilderna..blir så glad över att få ta del av så goda nyheter!

MariannE11
0

så stor förändring…. Pontus har äntligen kommit hem…å så vet han att matte behöver en egen misse…..smart kisse…fina bilder….han o Milou har tiden framför sej att bli kompisar….Glad

själv "får" jag inte gå upp i sovrummet….. det har kommit tillökning där….Glad… hoppas på att Putte tar hand om sin polare….

våga vägra golf o fiskbullar   o håll dej in i  det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

Erika91
0

Vilken förändring! :D
Jättehärligt att se!! :D

Simson
0

Ett verkligen "make-over-reportage"…före och efter-reportage…syns att han funnit sig tillrätta!

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

marieborg
0

Fine Pontus…man ser hur han trivs hos er!

vanessa
0

Så sött. Han är verkligen en make over som får en varm i hjärtat. Utan något smink, utan med bara kärlek. Mys. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

essut
0

Han trivs verkligen hos oss, han är uppe på dagarna nu och sover på nätterna.Kyss Han kommer till mig när han vill bli kelad, det är så mysigt tycker jag.

anebit
0

WOW!  Underbara bilder på en katt som hittat sitt hem och sin familj……………………….

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

essut
0

Ny bild igen på Pontus. 

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=487ab671-34da-432a-86fa-adc859655e24&Filename=Pontus vardagsrummet.jpg)

Jag tycker svart/vita katter är så snygga.KyssDet är nog därför vi har två här hemma.Skrattande

maggan47
0

söta Pontus, som haft det så svårt, slipper allt detta nu, och får ha det bra Maggan47Glad

essut
0

Nu gillar han att ligga på köksbordet. Har även fått lyfta upp honom i famnen, men han stack efter någon minut.

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=01fb8663-527b-4f64-abd9-16ca7792d4fd&Filename=Pontus på köksbordet 1.jpg)

Hawknestgrove
0

HAn ser så allvarlig ut! men lugnare…..

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....