Hjälpredor ! SUCK !
Efter en lång underbar dag så tänkte jag och sambon avsluta kvällen med ett parti monopol för en gång skull.
Allt går jätte bra och vi har jätte trevligt. Har varsin katt i knät och vi börjar köpa hus och hotell :))))
Men så kom våra kära älsklingar på att husen och det var ju jätte roligt att leka med, så dom flyger upp på borde samtidigt, och skjuter iväg hus och hotell, vi muttrar och små skrattar lite, och reser oss upp för att hämta det, så medans vi letar efter husen som nyss flygit hoppar dom upp på bordet och skjuter ner det andra hotellen och husen samt våra pjäser.
Bara att ta upp dom också.
Sen rätt som det var så fattades det en tärning *suck*
2 nöjda katter på bordet och där med avslutades våran monopolkväll eftersom vi ej hittade på den sista tärningen :(
Tack mina små älsklingar !
Mitt råd : spela inte monopol med katterna i närheten !

Spela Miljardär istället. Det kan laddas ner från Game on. Visserligen spelas det på datorn och kan fixas i nätverk också, men inte är det så roligt som ett "riktigt" spel.
Jag köpte den första versionen av Miljardär för 10 år sedan och jag spelar det fortfarande.
Det påminner om Monopol, men är faktiskt roligare, åtminstone version 3. Jag har köpt version 4 också, men det gillar inte så bra, för likt Monopol på sitt sätt.
Maila mej på mettan@comhem.se, så kan vi diskutera var man laddar ner det m m. Tyvärr går det inte längre att ladda hem version 3, men jag har den packad här, så jag kan skicka den.

hahhaha, stackare!
Katterna hittade ju en så rolig hobby.. :P

låt katterna va med iforsättningen,dom verkade ju ha kul,och det är det viktigaste att katterna ska må bra

#3 haha då får dom spela själva :P
Annars så kommer vi ingenstans HAHA
Kul på kvällen!!!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....