Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etiketterkatthem-katthjälpsföreningarjour-akut-stödhem
Läst 527 ggr
Issa
0

Håll tummarna

Ni får hålla tummarna för tjejerna på fältet i Örebro imorgon kväll. De ska ut om fånga in en hona med 4 mindre kattungar som befinner sig nära en rondell i närheten av stora lasarettet. Mamman är creme och vit och verkar rätt tam då det går att stryka på henne. Ungarna är creme och vita och röd och vita. Detta är mitt i stan. Hoppas, hoppas de får tag på alla på en gång.

Hawknestgrove
0

Det dska vi göra!!!!!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

abuelas
0

Lycka till med katterna i rondellen..Dom låter jättefina!

Kram o gonatt/Anita

Issa
0

Kan även meddela att Västeråshonan med 4 småbebbar är i tryggt förvar. Står om henne på SKS kattakuten. Kommer att flyttas in till Örebro senare i veckan. Råkade spöa KKS-jourisen, så dom är i separata rum. Vi delar nämnligen på ett jourhem. Samarbete är toppen! Fick hjälp av KKS-tjejerna i Västerås med förflyttningen av honan med bebbar.

vanessa
0

Tummarna hålls. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

maggan47
0

självklart håller vi tummar och tassar Timjan lite extra säger, som kommer från Örebro katthem, hon vill att alla ska in i värmenGladoch få en säng att sova i, och va bra att dela på jourhem, man måste sa![](../ShowFile.aspx?BinaryId=5bdcb5c5-dbb7-4d3b-a818-1cf835918d2f&Filename=bilde maj 07 017.jpg)arbeta över gränserna, stort Lycka till, uppdatering väntas Maggan47

essut
0

Håller tassarna här hemma i Kungsör.

mjau från Milou och Pontus.

solweig
0

vi håller också både tassar o tummar. solweig, sven, lasse, murre.

johnnys girl
0

Klart vi håller tummarna. Några rondellkatter ska vi inte ha.

Ständig uppassare till griniga Luffar´n, Snygga Smilla, Busiga Mina, Skygga Tingeling, Charmören Flea och hunken Roffe.
Volontär på Stockholms Katthem
www.katthemmet.nu www.svekatt.se

karins
0

Håller alla tummar och tassar vi har!

Jenna-Gun
0

Håller tummarna allt jag kan.

Jenna

Sidentass
0

åhhh så hårt jag håller i tummarna..!!! Kommer själv från örebro..åker dit ibland nu också..hade jag varit i stan nu så hade jag så gärna hjälpt till om det hade varit behov av det…men här i linköping håller vi iallfall tumme o tass!!!

Alexej
0

Hoppas allt går bra!

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Issa
0

Lägesrapport: 2 ungar inne hittills. En röd och vit och en creme och vit, cirka 7-8 veckor. Nu får vi hoppas resten kommer in.

Jenna-Gun
0

Puttar upp

Issa
0

Ingen mer inne ännu. Honan har dragit iväg med två eller möjligen tre ungar. Undrar om någon mer matar dom? Får leta efter dom.

Issa
0

Jiiipee! Två kattungar till inne. Två vackra rödtabby. Nu kan det ev. vara en till kvar + mamma katt.

Simson
0

Härligt att åtminstone två är inne! Lycka till med de andra nu!!

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Issa
0

#17 Det är 4 inne nu. Få se om det finns en till? Lite osäkert där.

Jenna-Gun
0

Mej oj så bra.

4 som slipper frysa och

vara hungriga.

Jättebra jobbat.

Kram Jenna

Alexej
0

Super!!!

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

maggan47
0

släpper inte tummarna för mammkatts räkning, och om det finns unge kvar ute, lite svårt att jobba hela helgen, men ska funka, så hoppas på bra uppdateringar kram till er i kylan Maggan47Glad

essut
0

Åh va skönt att 4 är inne, hoppas mammakatt oxå kommer in i värmen..

solweig
0

hur har det gått. är resten inne?

Issa
0

Ingen mer inne ännu. Bara hålla tummarna. Kan ev. vara en kattunge till kvar + mamman. Kan inte plocka mamman för man vet att ingen mer unge finns kvar där ute.

essut
0

Håller tassarna fortfarande..

maggan47
0

jag med Maggan47Glad

Pelusa
0

Släpper inte heller tummarna förrän alla är inne!

MariannE11
0

håller tummarna för att alla kommer in…

våga vägra golf o fiskbullar   o håll dej in i  det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

Alexej
0

Hur går det?