Sparven
Oj, vad är det för en sötnos?
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Oj, så stor hon har blivit!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Var det Sparven som var så lugn och hade lite jobbigt med andningen?
Japp, du minns rätt!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

jaha, då vill vi veta hur hon mår nu. Har faktiskt tänkt på henne.

Åh va fin hon är.

Men ser man på så stor Sparven blivit..hon har ju växt upp till en alldeles bedårande skönhet!! (Var ju förstås lika söt som liten)
Men vad kul att få se lilla Sparven på kort! Det här har vi ju väntat på länge Majvi. En underskön liten dam är det, den saken är klar.
Mvh Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
och som sagt, vad stor hon blivit, hur gammal är hon nu, och vad väger hon, lilltjejen
Maggan47
Lilla söta (stora) Sparven så söt du är.
Hoppas du mår bra.
Nospuss Jenna

Oj vad söt! ;-)
Sparven blev 1 år i somras. Hon har inte tid att stå på vågen men jag tror snarare att hon väger mindre än 2 kg än över.
“In a world filled with hate, we must still dare to hope. In a world filled with anger, we must still dare to comfort. In a world filled with despair, we must still dare to dream.
Nu har jag läst om lilla sparven, så skönt att hon lever efter den dåliga starten. Ge henne en puss från mig!
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus