Kks katter
Någon mer än jag som kollat in katter som behöver komma in akut på kks? Det är fruktansvärt hur många katter det egentligen finns där ute! Jag funderar på att ta hem en kattunge tillfälligt av dessa akuta katter. Kolla in Kattfamilj i Tallbacken, även tigrerad kattunge utslängd är intressant. Måste prata med sambon först.
Kolla gärna in katter/kattungarna på katter söker hem och sedan vidare till akuta katter. Snälla hjälpt till, de behöver komma in! www.kks.nu

Ja det är så frusterande att människor behandlar katter som en "slit och släng vara"!
Det rä ju så många katter under akut, det är så hemskt… önska att jag kunde hjälpa.. men en sak jag har tänkt på länge ärom alla katter som står under akut får ett hem eller får avlivas… eftersom det alltid är så många coh bara fler och fler kommer.

Jag har varit in och tittat på denna sida och det finns ju hur många katter som helst som behöver hjälp..
Det man kan göra när man sitter här i norrland..är ju att hjälpa till ekonomiskt med alla kostnader..så det tänker jag göra!
Jag håller tummarna att dessa katter kan få ett drägligt liv i ett nytt hem där dom kan få kärlek..
Kramar/Anita

det behövs verkligen fler katthem i Sverige!

#3 Ja verkligen!

#2 Även här i norrland så har vi massvis med hemlösa katter och behovet av stödhem är stort!
Ja, jag skäms så, för att jag inte kan! Försöker kompensera och döva mitt samvete med lite slantar i stället….
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Javisst..det tror jag med att det finns..Men det skrivs inte så mycket här om det
Är det vi norrlänningar som är för nonchalanta eller vad är det?
Anita
#7 Nej, det är ni inte. Bohuslän är U-land också…..
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Alla katters lika värde.
Oavsett nödställd katt behöver alla fyrbenta hjälp.
Morgan

#7 Vet inte. Kanske vi inte är lika uppmärksamma på alla missar och sen bor det mindre folk här, mindre som bryr sig kanske….
Men på västerbotten djurskyddets hemsida står det att de är i stort behov av hjälp likaså har de ofta annonser. "katthemmet" på Carlshem brukar oxå annonsera om att de behöver hjälp å sen så har vi ju hittekatten Piteå som är i stort behov av hjälp, likaså Katt i norr. Å i Härnösand så har vi Öbacka djurhem som oxå är i stort behov av hjälp…..
Ja många är det som behöver hjälp. 1 år kvar av pluggande sen blir det större lägenhet och förhoppningsvis kan man hjälpa till att vara jourehem åt lite missar då:)

Putt