Jag blir rädd!
Och väldigt ledsen över kommentarena till denna artikel. Usch, säger jag bara. Katter ska helst inte få finnas överhuvudtaget…
enligt vissa.
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis
Fy sjutton vilken usel attityd många har. Ibland undrar jag vad vi bor i för land egentligen. Det kan tyckas som att svensken fortfarande är en hedning. Särskilt civiliserat är det då rakt inte:(
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Hade det varit hundar istället för katter som omhändertogs, så hade folk reagerat annorlunda. Det är jag nästan helt säker på.
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis
Ja, men knäppskallar är det gott om….
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

hoppas verkligen fler INTE delar samma uppfattning än dom där knäppgökarna..

Tvi…vilken attitityd folk har..otäckt..vad lever i i för samhälle egentligen!!
Vad jag undrar över att de tydligen inte fick veterinärvård trots dåligt skick.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Herregud, finns det ord till denna låga attityd? :/
Blir så trött på denna eviga motvind. Visst är det fel att polisen ska avstå från 200 000 tusen det borde inte vara deras ansvar men tills vi fått en myndighet som tar hand om våra djur så finns det inget val. Förstår inte varför folk är så avtrubbade att det gapas om avlivning på en gång. Det handlar ju egentligen inte om bara katter utan våra husdjur överlag. Inget ansvar bort med dom bara finns annat att lägga pengar på. Blir så förbannad.
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

oh så hämskt!
MVH Isnornin