måste bara få visa
Det här är min pojkväns katter, Agnes och Astrid. Dom kommer oxå från Öbacka djurhem. Jag såg dom på deras hemsida och tyckte att de verkade vara så speciella så jag mailade över bilderna till Magnus som fastnade för dem direkt, trots att han inte haft en tanke på att skaffa katt. Agnes och Astrid är två ca 6 åriga systrar som nu har bott hos Magnus i 2 år:) De är hur goa som helst, dock väldigt bestämmda damer;)

Sötis!!
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

#5 Vad sött de sover tillsammans!!
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
Sköldpaddorna är speciella…jättefina färger. Bild 5 var hur söt som helst!
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Ja sovarbilden är såå mysig. Dom ligger så nästan jämnt. Kravet från katthemmet var att de inte skulle skiljas åt och det förstår jag:)
Jösses Amalia vilka goa katter! Förstår att din pojkvän föll för dem. Det är så härligt när katter är sådana goa vänner.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Så söta. Tydligen oskiljaktliga. De är väl kastrerade?
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

#10 ja de är kastrerade och innekatter. De var redan kastrerade när de hamnade hos Magnus:)
Bra. rosor till dig! eller rättare sagt, Öbacka djurhem!!!!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

#12 Ja rosor till Öbacka djurhem. Dom hade även som krav att mina Milda och Casper skulle kastreras vid ca 6 månaders ålder och då var det bara att skicka räkningen på kastreringen och öronmärkningen till dom, det är jättebra tycker jag:)
Cosmo var så klart oxå kastrerad när han kom till mig:)

Såna goa katter! #5 En sån mysig bild!

#14 tack! Ja de är verkligen skitgoa;)
De blev lämnade på öbacka pga allergi…… som så många andra.
Men nu har de i allafall ett underbart hem tillsammans med deras tervkompis (belgisk vallhund)