Simba är infångad igen!!!=)
hej!
Simba, en svartvit långhårig kastrerad hona har rymt Från [b]kolartorpsvägen i haninge[/b]
Om ni hör något har stödhemmet
nummer 087515210
Emelie 0736 41 68 93
Tobias 0704 76 34 88
[b]eller vet ngn som har fälla lr kan hjälpa till att leta.[/b]
Simba rymde från transportburen på väg till veterinären för vaccinering, hon tryckte så hårt att luckan gick upp men 'plupparna' satt kvar på sin plats kosntigt nog, hon måste ha tryckt med hela sin tyngd. Hon försvann in i skogen!
Tragiskt detta, håll tummarna att hon fångas in igen:(
Puttar upp!!!!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
puttar också, har du skrivit på katter.nu, finns väl några från Haninge där, hoppas kisen hittas Maggan47

Näh, men vad hemskt. Hoppas att hon hittas snabbare än snart. Men dig behöver jag inte ge alla standardråd till. Håller tummarna. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.
Nej, hon var ju just infångad!
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Åh och så stygn som skall tas bort, dessutom! håller tummarna för den stackaren!
Men oj vad tragiskt att hon lyckades slita sig på detta vis! Håller allt vad tummar och tassar heter för att hon står att finna igen fortare än kvickt!
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Lilla gumman. Skär i hjärtat att höra. Hon har bott akut hos mig ett bra tag nu innan hon åkte till stödhemmet. Rädd och otrygg var hon. Hoppas hon kommer tillrätta igen. Jag ska maila till min gamla kompis som jag inte pratat med på länge men som bor i Haninge och fråga om hon kan hjälpa till. Är verkligen tragiskt.
Tänker på lilla gumman.
Kramar
ska hålla ögonen öppna.. satt ut lappar?.. be att få sätta upp en lapp på haninge zoo?
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Men åhhhh..jisses så olyckligt!!! Svårt att vara till hjälp som Linköpingsbo..hoppas verkligen att det är många som på olika sätt kan hjälpa till att få henne infångad igen…
jag kan ta en tur runt haninge i morgon för middag. är hemma i morrn
#10 snällt av dig:) tyvärr är denna katt ganska så skygg utomhus så jag tror det enda som kan få in henne igen är en fälla!
HAr någon hört något?
Fälla har hittats, de får den imorgon:) nu behöver de eldsjälar som häjlper dom vakta fällan!
inte sett till nån katt alls i morse. hoppas den inte dragit iväg för långt
puttar upp för hittande av kissen
Maggan47
JAg med….. arma kisse, med massa stygn……
Simba är infångad igen!!! imorse gick hon in i fällan, bara 150 meter från där hon rymde..*lycklig* denna dag kunde inte börjat bättre:D
Blandade förresten ihop Simba och Isolde, Simba har inga stygn som skulle tas då hon redan var kastrerad ju, annars hade hon inte fått åka utan att ha läkt! jag har varit lite förvirrad de senaste dagarna
Underbart, grattis till en toppenmåndag 
Säger detsamma! Underbara nyheter detta!
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Hurra, vilken fantastisk nyhet. Vad glad jag är nu…..

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
jag med blir jätteglad Maggan47

Åh vad gott det var att få veta att missen är inne igen!
ja,visst e de..nu kan inget fördärva denna underbara måndag:D

Vilken härlig start på måndagen och veckan!! Så skönt att hon är inne igen!!
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

Åh vilken underbar nyhet..Tänkte tipsa att det finns veterinärer som gör hembesök i Stockholm, lite dyrare men det är det nog värt.

Yes!!!!!!! :))

Vilken glad nyhet!

Underbart att läsa. Pust. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Härligt att läsa!!
Så skönt!!!!!!!