Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettövrigt-kattrelaterat
Läst 788 ggr
Naquita
0

nu hatar ni mig.....

Men jag kan inte låta bliOskyldig 

Naquita
0
Naquita
0
Naquita
0
Naquita
0

sötisen busig

[PixelMollan]
0

Söööööööööööta <3

yavannaKementari
0

Awwww! De är SÅ söta dina gullungar!

Simson
0

Vad jag funderade över vad i jösse namn du kunde göra för att vi skulle kunna hata dig…men nu ser jag…plågsamt gulligt!!! Kyss

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

karins
0

Nej det gör vi inte! Vi älskar dina kattbilder! Så underbaraKyss

Naquita
0

hihihi..vänta bara tills vanessa ser dessa..*fnissar lite elakt för mig själv*

MelindaS
0

De är ju helt gudomliga! Gostrollen! Men jag ska ju strax upp och mata dem hos dig nu så jag får ju den stora äran att pussa en massa på dem. Glad Ja annars hade du haft rätt och jag hade hatat dig hehe för att du lägger ut så söta kort på de små så man dör för man inte får pussa på dem *ler*.

Kramar

Naquita
0

Melinda bli inte förvånad om de klättrar över gallret, de gör det nu när de hör "mamma" hehe o så springer de runt efter  mig som galningar:P Jag brukar släppa ut dom på vardgasrumsgolvet medan ja värmer vällingen:)

Sidentass
0

du milde..vilka bilder..man ramlar nästan av stolen när man ser dom juuuuhhh:-)

Jenna-Gun
0

De är så bedårande söta.

Så  aaaaaaaaavis

Jenna

Hennum
0

söt söt söööötaaa små liv.

/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

evamojje
0

men ohhhhhhhhh va söta …..Skrattande

Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

MelindaS
0

Jo nog var de allt helgalna idag hehe. =) Först var det lugnt och tyst när jag kom och de låg och sov men sedan märkte de att jag hade kommit jissis vilket liv det blev hehe. De har blivit så stora. Springer runt som bara den nu. Och klättrar på en heeeeela tiden. =) Theodor bara spinner när man ger honom mat. Sötisar. Tilda har en sådan underbar personlighet alltså. Bedårande!!!!

Kramar

vanessa
0

Okej, nu kommer jag. Morr! De är ju för söta. Morr Naquita som plågar mig så :-). /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Hawknestgrove
0

Så himla söta och så duktig fotograf du är1

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....