Ny jouris
Paletten kom hit för en timma sedan. Ser ut att vara runt fyra månader, hittades på en starkt trafikerad gata på Södermalm i Sundsvall i morse av en underbar kvinna som tog med henne på jobbet och sedan skjutsade henne hit. Just nu leker hon med Grynet i klösmöbeln
Ibland går det fort!

Å va kul att det har gått så bra!!
Toppen att du ställer upp. Hon är såååå söt
Så fint, Jossan!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Super Jossan! Eloge till dej!
Ja, det är så sköööönt att kunna ställa upp! Jag NJUTER! Jag kan verkligen rekommendera att ställa upp som jourhem till de som är lite skeptiska, det ger MASSOR! Just nu sover lilla Paletten, hon och Grynet har busat sig döslut.. =) Så söta ihop.. Sitter med en tanke.. Undra om denna kisseunge figurerat i någon av Blocketannonserna jag svarat på?
Tack för era fina ord =)

Jossan..så underbart att du tagit dej an missen…o vad härligt att läsa din berättelse om hur bra det går!! Du har så rätt..man får massor..massor tillbaka när man tar in en hemlös stackare från gatan..eller en sorgen liten själ som blivit dumpad av sina. s.k. ägare..nu pratar jag i och för sig om tama katter..men så har man ju också tagit del av vilken otrolig känsla man får när kisse mer o mer blir klappbar…
Önskar allt lycka till i fortsättningen med Paletten!

Underbart Jossan! En riktig liten sötnos till kise
GODA NYHETER!
Paletten hade en väldans orolig matte som letat efter henne inatt! Hon kom och hämtade lillan, som egentligen heter Meja, och även lillmatte såg väldigt glad ut att få hämta sin kisse =) Meja kommer inte att få gå ut mer, det var en mycket trevlig kvinna som ägde henne. Skönt! Nu är vardagsrummet ledigt för någon annan stackars hemlös kisse.
Grynet är ledsen dock, den trevliga lekkamraten försvann.. =/

bra att hon kom till sin familj igen… underbart att du tog hand om henne under tiden…
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

--"Men hon var saknad också"!!! Så underbart att höra detta..o nu som du säger…har du platsen ledig för en av alla andra där ute…vad mycket gott du gjort för Meja!!
Jag fick bara ha henne 7-8 timmar =) Men det är så skönt att hon är hemma igen, den andra kissen hade saknat henne =)

Så skönt att Maja hade ett bra hem!

Vad härligt att de kunde hitta Paletten/Maja levande! Allt tack vare dig!! Det är inte säkert att hon klarat de timmarna annars! Du gör ett underbart jobb Jossan och din familj! Förstår att ni saknar henne men Majas familj gråter nog glädjetårar när de inte saknar henne i natt!! (((kram)))
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
Meja, hon heteeer Meeeeja! =)
Tack Simson för dina ord =) Nej, risken var stor att hon blivit överkörd om inte upphittaren tagit henne med på jobbet! Så hon kan mycket väl tänkas leva pga henne! Det är så härligt att det finns folk som bryr sig och inte bara går förbi!
Och ja - ägaren hade tårar i ögonen, det här var henne bäbis berättade hon =) Så jag mår braaa ikväll! Vill bara ställa mig på balkongen och ropa; NÄSTA! Hihi.. Kan säga att främst Naquita här inspirerat mig till att öppna mitt hem! Hon föregår med ett ytterst gott exempel!

Fniss!! Jag kan inte ens läsa innantill!! =)
Ja det var fint med upphittaren som var så handlingskraftig och plockade upp henne innan hon trasslat sig ut i trafiken. Lätt hänt!
Jag skulle bli sjukt otolig om mina bebisar kom ut…innekatter som bara vet hur man hänger i gardinerna!
Härligt att du fortsätter vara jourhem! Jag har varit jourhem en gång och hon blev kvar…
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

Oj förlåt söta MEJA !
Haha =)

Vad skönt att höra att hon hade en matte som oroligt leta efter henne :) Tur att hon inte ska få gå ute mer, såna här saker kan faktiskt ge kunskap till folk, som att katten inte får gå ut mer när det är mkt trafik i närheten.
Skööönt! 
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Solsken, m a o
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....