Ska ändra namn!
Bara en liten förevarning. Jag håller på att ändra mitt namn från Landfreak59 till Alexej.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

To De 

Könsomvandling pågår eller 
ops nu kommer jag bli jätteförvirrad tills jag vant mig vid ditt nya namn

Okej, hej Alexej. Kan du vara snäll och behålla din avatar samt skriv gärna under med Båda namnen tills vi lärt oss :-). Misstänker att jag vet varför du ska byta namn. Så lycka till med namnbyte och allt. /Vanessa som säkert också måste byta namn till förnamn istället för mellannamn.
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

varför det …det var väl inget fel på landsfreak

Ok 
#2 Hehe, hur visste du det?
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Kan man byta sitt användarnamn?
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Nej, egentligen inte.
Nej, jag ska starta en ny sajt och ifokus-killarna vill att sajtvärdens användarnamn har med det riktiga namnet att göra. Så, det kostade många tårar att skilja mig från mitt Landfreak- för jag använder den överallt. men det finns redan 12 olika Alexandraversioner, ville inte bli nr 13. Alexis var upptagen och jag har en gammal kärlek till ryska litteraturen då blev det Alexej.
Den nya sajten kommer att dröja och är än så länge HEMLIG…

#9 Å, så spännande! Blir så nyfiken och vill veta nuuuuuuuuu :)

Hej Alexej..kommer allt att ta ett tag att lära in det nya;-)

Å vad spännande en ny sajt….

Det kommer ta ett tag här också att komma ihåg det nya namnet ;)
Oj vad spännande med en ny sajt!!
Wow!!!!!
Mitt namn är borta! :(
Tycker nicket Landfreak var rätt coolt men Alexej är snäppet bättre
Det bytet gick ju smärtfritt och utan krångel. Nu ska man bara vänja sig också. :)
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Undrar om jag skall byta till det jag har som vanligt… Vad tycker ni?
Bara sajtvärdar får byta namn. Eller om det finns väldigt bra argument för det.
OK, då behåller jag Gunilla. H här då!!!!
Då slipper du byter namn om du vill starta en egen sajt!

vill me byta namn,, jag fixade messt mitt medlemsskap för det var så jobbit att läsa när det hela tiden poppade upp i rutan om medlemskap,,, så då tog jag nått anonymt man har på andra atällen,, men sen blev jag ifocusberoende och känner inge behov av att va så hemlig längre,,,,
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.