Hylla katten!
Idag vill jag hylla alla världens katter. Jag tycker djur och framför allt katter gör livet värt att leva. Jag sa häromdagen till sambon att livet vore bra trist utan våra älskade katter. De skänker oss glädje och värme varje dag. Jag skulle aldrig kunna vara utan mina katter! Ett hem utan djur är inget riktigt hem.
Så jag vill hylla våra älskade fyrbenta vänner som inte alltid får den respekt och kärlek de förtjänar!
Ordspråk: Det finns inga elaka katter bara missförstådda.
Låt oss rädda så många hemlösa katter vi bara kan nu när hösten närmar sig. Den tacksamhet och glädje de känner är oslagbar. Tänk på att det är levande varelser där ute som lider.
LÅT OSS RÄDDA LIV!
Amen, du skriver vad jag tänker, och hoppas vi får fler med oss, vi har ju en kärntrupp, men fler behövs Maggan47

--Som jag sa till min kompis i helgen när jag var o besökte min hemstad Örebro…"vad futtigt livet vore om det inte fanns katter"!! Jag hänger på din hyllning Modelle-flickan..länge leve katten! Och låt oss alla tänka på de missar som inte har någon varm soffa att ligga i när hösten kommer..kanske känner vi någon granne som känner någon..osv..osv..

jag håller med dig modell flickan,det var bra skrivet,sotis min gullponke dog i juni och allt är så tyst och tomt….

#1 Absolut vi behövs fler :)
#2 Ja vad vore livet utan katter. Ganska tråkigt och händelselöst. Ja låt oss skänka en tanke åt alla hemlösa fyrbenta vänner som ingenstans har att bo.
#3 Men vad trist. Att förlora en kär familjemedlem är både tragiskt och ledsamt. Kram på dej.
Håller med fullständigt. När livet känns trisst och jobbigt har man alltid sina kära katter som piggar upp. Ingen kan göra det så som katterna kan.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Tack Modell_flickan, fina ord!
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

#5 Ja absolut. Ingen kan pigga upp mej som mina älsklingar kan. Katter är undervbara djur. :)
#6 Menar varje ord. Kram :)

Puttar upp min egna tråd lite :)
JAg med!!!!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Hyllar dem dagligen genom mitt arbete. Kämpar med lagändringar, och så vidare. Det är den bästa räddningen jag kan ge dem. Sommar, höst, vinter och vår.
De som laddar mina batterier är mina pälsklingar. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Putt