Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettbilder-filmklipp
Läst 956 ggr
karins
0

Passar grannens katt...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Detta är en katt som har en speciell plats i mitt hjärta. Har skrivit om honom förut. Men denna katt hittade jag en regnig kall och blåsig höstdag. Liten blöt och rädd. säkerligen dumpad vid ÖB här i Lyckeby. Då var den ca 8-10 veckor. Jag fångade upp honom precis innan den skulle springa ut på vägen med många bilar. Tog honom innanför jackan, ett darrande litet blött troll och tog hem honom. Detta var bara några veckor innan min lilla kkskatt Chadow försvann spårlöst. (Han var innekatt och då 5 mån. så jag hade varken kastrerat eller id märkt honom) Därför räckte jag över den blöta kisekillen till grannen mitt emot. Och han blev döpt till Tyson.

Här är han nu stor och välmående och en väldigt kelsjuk busig katt…

karins
0

Svår att fota busTyson….

karins
0

Glad

karins
0

Cool

karins
0

Flört

siberlina
0

va  gosig   han ser ut att  va

Simson
0

Vilken vacker täckning han har! Trodde först du gjort något m kameran men ser att det är "riktiga" kort. Skönt med små änglar som fångar upp de små utslängda liven=du!

Varför heter han Tyson? Min Indy kallas för Tyson av min mor. Pga att han biter alla han träffar i näsan…hårt. Skrattande

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

karins
0

Vet inte varför han kallas Tyson. Grannen tyckte väl om namnet. Dom har 5 barn, så var gång han hör barn i trappen rusar han till dörren. Han saknar dom stackarn. Tur att de kommer hem i morgon. Jag försöker gosa och leka med honom så mycke jag hinner denna helgen.

Alexej
0

Såna katter älskar jag!Glad

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Sidentass
0

Så fin han är missen..o jag är så innerligt glad att du fanns där för honom när han behövde dej…är övertygad om att han är dej evigt tacksam!

Hawknestgrove
0

Solskenshisoria i höstrusket! Så vacker han är!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

modellflickan
0

Han är en väldigt vacker katt :)

Erika91
0

Så söt han är Tyson :D