Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettutanför-ämnet
Läst 2015 ggr
Naquita
0

Min nya soffa:D

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

OT: vad tycks om min nya soffa?? jag är så NÖJD!! och den var superbillig. 4990 + frakt 750..helt kalrt värt de!

Katterna har inspekterat den och just nu ligger brumma utstärckt o myserKyss

Så nu fattas bara tavlor, matchande säng te totte, beigt klösträd o ny större matta så e vardgasrumemt kalrt i nya lägenheten.. vill ha fondvägg med men kan inte tapetseraGråter

Naquita
0

Milou inspekterar soffan

Naquita
0
Naquita
0

Noah e nyfiken^^

karins
0

Å en sån soffa skulle jag vilja ha!!!

Naquita
0

Naoh njuter av nya soffan=) ser ut som en kung!

marieborg
0

Jättefin soffa!!

Tänk att det ska vara så spännande med nya möbler och även allt annat nyttGlad

Du kan ju måla en fondvägg istället för att tapetsera!

Naquita
0

#6 ja,de hade ja ju kunnat..har ju planerat o bo här några år;) de dumma eju att de e hyreshus..men man ska ju trivas med=)

Vilken färg hade passat tycker ni? ska vara fondvägg bakom soffan

maggan
0

Jättefin soffa, är den skön också?

Naquita
0

#8 jätteskön, kuddarna e så mjuka o kroppsformande. låg på "sängen" och tittade på heroes igår o njööt..hihi

Naquita
0

Dior föredrar SIN soffaFlört (hon söker nytt hem!)

Madde80
0

Vilken fin soffa! Och missarna myser verkligen, verkar vara skönt material att ligga på ^_^.

Bestäm färg i fondvägg när du köpt mattan, tycker jag. (Det är lättare att få en färg att passa än att måla en vägg och sedan försöka hitta en matta som passar.)

Sedan är det inte jättesvårt att tapetsera, du lär dig på ett kick bara du vill ^_^. Det brukar räcka med att man kan skära rakt, så finns det tapeter som man inte behöver svälla längre, utan bara dra upp, sätt på vägg och skära av. Det finns jättefina medaljongtapeter i skimrande metalicfärger, eller kanske en randing? Snygga färger till den mockabruna soffan är annars de flesta capuccino och nougatfärger, guld, turkos, cerise och kanske en mintig grön (de tre sista om man vågar ;) ). Det kan också vara riktigt snyggt att inte ha en tavla över soffan, utan måla stora fyrkanter/cirklar/någon annan form i någon mättad färg och sedan ha ljusstakar centrerade i dessa :).

Sidentass
0

Vilken fin soffa!!! En sådan skulle vi också behöva..så att även vi tvåbenta får plats i den;-)

karins
0

Mattan du har nu passar ju bra till soffan .-)

supermoccine
0

#7 Vi bor i en hyreslägenhet där man inte får måla :( Får bara tapetsera. Vi fick det tapetserat ett tag efter vi flyttat in. Fick välja mellan trista och fula tapeter i en katalog. Det blev de trista. I varje fall bättre än de hiskeliga flammiga 90-talstapeterna i fula färger som satt här när vi flyttade in, fulla med enorma fettfläckar, revor och hål i massor. Nu ser det fräscht, men opersonligt ut. Någon gång när vi har råd kanske vi tapetserar om fint.

Lena
0

Jättesnygg soffa, särskilt snyggt blir det med katterna i den! :)

Ett alternativ till fondtapet är att sätta upp ett stort och snyggt tyg över väggen.

#10 Vilken söt kattsoffa ni har där! :)

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Simson
0

Grymt snygg soffa!! Där kommer ni ha det mysigt!

Vem är det som har helljusen på bakom dynorna i första bilden? Glad

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

siberlina
0

jättefin soffa  , mysig  för   katterna.

evamojje
0

Vilken snygg soffa vart har du köpt den?

Ett alternativ är att måla en fondvägg nu och när ni flyttar bara sätta upp några våder tapet.

Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

Destany
0

jätte fin soffa =)

Naquita
0

hehe de e stödhemskatungen Milou som tittar fram på första bilden:)

idag har jag köpt matta osv till vardagsrummet, och min morbror ska hjälpa mig tapetsera om hela vardagsrummet. har tittat ut tapet, det blev sandbeige. kommer bli såå snyggt…*ler* sedan längre fram kommer jag tapetsera om hallen i mellangrått.

Köpte soffan från Braås sofflager, hittade dom på blocket! sök på "soffgrupp"(kanske bara finns i blekinge vet ej)

evamojje
0

hittade detta på blocket http://www.blocket.se/li?ca=11_s&id=17346

men dom verkar inte ha någon egen sida *L*

Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

Naquita
0

#21 precis de e dom. nej,de har ingen sida. de är nog rätt nya tror jag. men de är snabba och trevliga:)

Hawknestgrove
0

Jättefin…… Ja, jag kämpar med mina soffor, där en fortfarande<luktar lite…..Tiden får väl göra sitt!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....