Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etiketttill-minnet-av
Läst 611 ggr
bubblan
0

RIP

Idag fick jag reda på att vår hittekatt Putte hade blivit överkördGråter Jag sörjer verkligen, jag hade ju fäst mig vid honom :():

Alexej
0

vad tråkigt, hoppas han behövde inte lida!Gråter

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

bubblan
0

Jag e jätte lessen lägger snart ut bild Gråter

vanessa
0

Sorgligt. Men nu är han i katthimlen, med en massa vänner. Men han fick vara lycklig, och fick ett hem att kalla sitt. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

essut
0

GråterNu har han kommit till regnbågslandet och har det bra.

Sidentass
0

Åhhh..så sorgligt…nu finns han bland de gröna ängarna..där gräset är så mjukt, så mjukt, för små silkestassar…

Känner med dej…

Sidentass

Lena
0

Beklagar verkligen! Det är hemskt när man förlorar en kär vän på ett sådant sätt. Skickar en tröstande kram!

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Erika91
0

Nej vad tråkigt. Jag förstår att du är ledsen! Sorgligt.. men nu har han det bra.

bubblan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Bild på min sötta putte snutt

Milka
0

Vad tråkigt, jag beklagar verkligen. 

Men vad mysig han ser ut på bilden :)

Lena
0

#8 Så fin han var lilla Putte! Förstår att du saknar honom.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

MelindaS
0

Va fin kise lilla Putte. Han ser ut som min gamla katt som jag hade när jag var liten för många år sedan, och han hette också Putte. Putte blev också överkörd. Vet hur stor sorgen och saknaden är. Ger dig en stor kram!!! Och jag sänder dig mina tankar. Det är så svårt att mista sitt älskade djur. Jag beklagar din sorg.

Kramar

Hawknestgrove
0

Ja, sörjer med dig. Nä. sulle aldrig våga släppa ut katterna. Vägar är alldeles för farliga….

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Erika91
0

#8 så söt han var Putte