ja blir så arg!!!!
Igår när ja var hemma hos min faster berättade hon 2 hemska saker som gjorde mig så arg att ja blir galen!!!!!!
Någon hade hängt en katt med sten längst ner, fast i en brygga och dränkt den! Hur F*N kan man göra så??? Vad är det för fel på folk nu för tiden? Alltså har inte folk samvete längre?
Sen var det en tjej som hade köpt(eller antagligen fått) två tama kattungar när dom var 9v gamla sedan slängt ut dom när dom var tolv veckor gamla typ 500 m från där hon bor för att hon var trött på dom. Alltså om ja ser henne ute ska ja då säga henne et och annat. Det är ju fasen inte klokt. Ska försöka ta reda på mer om kattungarna. Var där nere igår men såg dom inte. Vi ska ju flytta snart och har lovat sambon att inte ta in några fler katter innan men det skiter ja i!! Dom ska in… Gud så hemskt dom skulle ju aldrig överleva här…Nu börjar det bli så kallt också…

åå, hoppas du hittar kissunganra, tänk vad förvirrade och ledsna de måsste blivit… Stackars mördade kisse, hoppas de får sitt straff på ett elr annat vis, GRR
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
Samma svar som #1.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Nej fy!! 
Hur har man vett???
Stackars arma misse, vad han måste ha lidit 
och stackars katter som blir utslängda.. först så tas de för tidigt från sin mamma och sedan blri de utslängda.. herregud! Stackarna. Tur att du ska försöka att rädda de!!
Förstår att du är både arg och upprörd. Frågar mig detsamma som du - vad är det för fel på människor? Båda händelserna borde polisanmälas. En artikeln i ortspressen hade också varit på sin plats. Hoppas du kan hitta kattungarna!
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Har inte ens nån tidning här:)så litet… men orter närmare har ju! kanske kan höra med dom! Alla människor måste väl ha känslor? Eller? Dom kanske bara är väldigt väl gömda eller nåt. Finns ju ingen förklaring till varför man gör såna här saker. Det finns inte en ursäkt!
Jag ska ut och leta nu… håll tummarna för mig!

Fy FN! 

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Polisanmäl det hela och anmäl till kommunens Miljö och Hälsovård. Först då förstår de att vad de gjort är mot djurskyddslagen och därigenom har gjort et brott. Sedan att det troligen inte kommer att bli ett straff är en annan sak. Men att ha någon som knackar på och frågar vad de gjort svider. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.
Ingen vet vilka som mördade katten… dom hittade den dagen efter!

Men det ska ändå anmälas. För om ingen anmäler, så vet inte myndigheterna om bekymren som pågår. Och det kan faktiskt hända att de vet någon som gör sådant mot djur och kan då driva det hela vidare.
Tänk dig om ingen anmäler en enda sak som händer i samhället, hur ska då man veta vilka behov som finns. Så anmäl och om kissen kan visas upp är det ännu bättre, samt att den som hittade kissen berättar om det hela. Oavsett om det är personligen eller skriftligt. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.
Dom hade redan anmält… ringde och frågade…

Oj vad sånt här gör mej ARG!!!! Kattmördaren ska man -------------------!!!! Ja nu börjar mina perversa tortyrmetoder komma fram..
Och den där skatan som slängt ut kattungarna skulle jag vilja träffa!!!¤morr¤ J-vla MT!
j vet vem hon är och hon har aldrig haft mer än 1/2 iq…!! man blir ju så arg att man snart spricker
#8 Försök ta redan på vilken tidning de flesta på orten läser och vänd dig sedan dit. Det kan också svida att det de gjort för negativ uppmärksamhet i tidningen.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

#10 Ja hon verkar vara en fullkomligt idiot!
Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Jenna:(
Sophia, STNB Alltså Strömstadstiningen är störst i Strömstad. Vill du nå längre ut så är det Bohusläningen Dalslandsredaktionen (BHN) [dalsland@bohuslaningen.se] Kontakta Linnea Falk
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

men vad in i hetaste helskotta rent ut sagt…hur kan man som människa handskas så med små liv..förstår att du blir mer än upprörd..detta borde polisanmälas - det är inte, och kan aldrig bli accepterat att försvarslösa djur behandlas på detta vis..hur har det gått..vet du något om var missarna är nu?