OT - Kattspel =(
Läste i gårdagens Aftonbladet om ett gratis spel…
**Kitten Canon
**Aftonbladets kommentar om spelet:
"Bejaka din inre sadist och skjut kattungar ur en kanon."
SÅ osmakligt!!! 

-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

Usch, det är sånt här som får mig illamående 

Ja! Spyfärdig! Ångrade att jag lade upp den…fast å andra sidan…bättre att visa på vad som finns därute? Visste inte riktigt hur jag skulle ställa mig till att visa upp spelet. Vi här inne behöver inte mer dynga!
Tänk att folk (?) har suttit och skapat ett program. Fast varför är jag förvånad? Med tanke på hur andra program är?
Man undrar om spelet blir en inspirationskälla för vissa? Å hemska tanke! 

Herregud!
#2 Man undrar om spelet blir en inspirationskälla för vissa? Det var det jag tänkte först när jag läste detta :/
Att de gör sånna spel? Det kan ju uppmuntra folk att skjuta katter i verkligheten!! 

Ja,jag tycker det spelet är hemskt.Lika hemskt som en massa andra där man ska "skjuta" människor eller annat.Usch!

#3 Precis vad jag tyckte om att spelet fanns i tidningen under "Underhållning på nätet behöver inte kosta dig en krona"
Varför jag också funderade på om det var bra att uppmärksamma det här på nätet också…mer reklam?
Men vart är mänskligheten på väg.
Jag tror jag svimmar.
Har någon skrivit till artikel eller den ansvafige utgivaren av den.
Grrrrrrrrrr Jenna

Fy, så osmakligt.
Om man testar spelet, så både jamar den, landar på marken och blöder samt spetsas på något så den dör. Helt sjukt! Såna spel borde definitivt förbjudas.

Helt sjukt spel!!

Sagolika: Precis! Osmakligt att spetsa de små liven så de blöder och dör!

Fy f-n!!!!!
och varför läggs dessa spel upp som gratis spel, när det finns så många nördar, som går ut och ska prova i verkliga livet, behöver inte ge folk mer sinnesjuka grejor att göra, så osmakligt, och detta i en stor tidning Maggan47

Någon som orkar skriva till den danska delen av de som har spelet? mail@sjovespil.dk inte jag…jag har bara svärord…

Usch!!!! Det är fruktansvärt att använda simulerade djur..eller människor som pjäser i spel! Min son är väl som de flesta 10 åringar intresserade av spel..detta skulle han inte få min tillåtelse att spela om han skulle hitta det..fy sjutton..man blir illamående för mindre!!:-((
Näää, är den skiten igång fortfarande? Ni från KAttgruppen och huskatten, kommer ni ihåg, att jag larmade om den för länge sedan? Och Kinas lille Rasmus, (mina grannar) började gråta, när han fick se det….. Kina hade laddat ner den utan att veta vad det var och satt tillsammans med lille Rasmus och spelade.. Lena, du kommer ihåg lille Rasmus…
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

SUCK! Så osmakligt!
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna