Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettbilder-filmklipp
Läst 467 ggr
Pelusa
0

OT/Oktobermisse

Någon här som tycker Jimbo är fin… så…… rösta nu!  

Chrizzans Jimbo tycks vara utvald i en bildtävling och kan alltså bli oktobermisse på Hemmets Journaltävling!

(Jimbo är ju ingen hittemisse som synes men han bor ihop med lilla katthemsflickan, FiaLotta från Stockholms katthem. Chrizzan är btw en riktig eldsjäl i hittekattsvängen. Hon har under årens lopp hjälpt ett stort antal hemlösningar i och kring Stockholmsområdet).

/Pelusa

Sidentass
0

Heja Jimbo!

Känns gott att rösta på en misse som är ägd av en person som gör så mycket för behövande katter..och en sak till..Jimbo är bedårande vacker!!

Hawknestgrove
0

Klart jag röstade jag med!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Chrizzan
0

Tack snälla Eva för att du är vaken och att du såg att han är med. Tack oxå jätte mycket till Sidentass och Gunilla för att ni har röstat på min snälla Jimbo. Jag är så stolt att han fick vara med i tävlingen.

/Chrizzan

Simson
0

Ååå gissa om jag föll stenhårt för den bilden/katten!!!
Och gissa om jag röstat?!! Jaaa!

Gissa om jag blev förvånad över att se min Indy's bröder Ikaros och konstapel Hugo vara vinnare i augusti?!!! Har jag helt missat!! Puss! Kyss

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Pelusa
0

Augustibilden är ju så go' så man blir ju helt kollrig.
Röstade på den så klart - och blev glad att den vann!

Kul att du gillade Jimbo, Simson och att du la en röst på honom.Cool

/Pelusa

vanessa
0

Vill ge ännu mer beröm till Chrizzan, som förutom varit en eldsjäl för hemlösingar på alla sätt, även räddade Love Tasslös till livet. Vilket jag inte ångrar en sekund i livet att han hamnade hos min mamma. Så självklart får du min röst också. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Chrizzan
0

Tack snälla Vanessa men det är du och din mamma som ska ha all cred för att Love lever och har fått det så bra. Ni är fantastiska.

TV4s Hitta Hem-gäng kom till landet en sväng i somras och ville att jag skulle sitta framför kamera och berätta om Love och det gjorde jag. Men nu är jag lite nervös inför seriestarten. Jag trivs mycket bättre bakom kameran än framför. Jag hoppas de klipper bort allting och bara visar dig och Love.Generad

/Chrizzan

Pelusa
0

Nä Chrizzan, jag hoppas du får lite tid…för det du sa, speciellt på slutet, bl a om vissa veterinärer som står där med dödssprutan i handen så fort det gäller hemlösingar, var görbra!

/Pelusa

Lena
0

En självklar röst har avlämnats. Sådan vacker kisse och en eldsjäl till matte är väl värda att vinna. Sedan är ju matte en erkänt god fotograf också. :)

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Chrizzan
0

Tack Lena för rösten på Jimbo och för att du gillar mina bilder.
Jag blir så glad och stolt.Skrattande

/Chrizzan

vanessa
0

Nu gräter jag en skvätt, Chizzan. Tack för de fina orden, här och framför den läskiga kameran. För det är inte kul att sitta där. Men vad gör man inte för kissarna :-). /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.