Älskade Nisse ! :'(
Fy sjuttan, matade en sommarkatt. en fin unghane på kanske 1 år.. han var mitt allt. den enda katt jag riktigt älskade men så försvann han med nya ägare, jag plågas enormt
Var tvungen att åka till Värmland och när jag kom hem fanns inte längre Nisse hoss mig och ja.. det känns nått enormt tomt utan honom. Han bodde ute och jag hälsade på honom. men mamma ville inte ha honom, jag tänkte ta honom o omplacera när vi kom hem ;/ Men ack… såg han aldrig mer efter vi åkte . en annan dam matade honom när jag åkte och nu i Agusti fick ja veta att en tjej tagit min älskade Nisse .. :'( och nu sitter jag här tom och undrar vart han tog vägen efter det, fick han hem, avlivades han? trivs han? har han det bra? fy f*n ! ;/ jag vet inte vad jag ska göra längre… :( det känns så jäkla jobbigt..
hittar jag en tam katt som inte verkar ha hem tar jag f*n hem den med en gång o ser till att hitta en ägare eller behåller.. detta är ju helt irretande att inte veta ! :(
behövde skriva av mig lite o tyckte detta var en bra sida.. tack för en bra sida ! :D

Men kan inte den som berättade för dig att tjejen tagit Nisse hjälpa dig att få kontakt med henne ? hon kanske tycker lika mycket om Nisse som du?
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
Jag tycker Mardat gav dig en bra tips, försök att kolla om du kan få kontakt med Nisses nya ägare. Hon blir säkert glad att höra hur mycket du gjorde för honom. Och för Nisse är det säkert skönt att komma in i värmen innan det blir vinter.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

#1 dock har hon inte kvar nummret eller kontakt med Nisse nu.. har redan frågat det… hopplöst!

Förstår hur det känns för dej som var så fäst vid missen..om ..det nu vore så väl att Nisse fått ett hem..där han kan vara inne i värmen o få all den kärlek han är värd..skulle det nog göra dej gladare om du fick reda på det..o få reda på hur gott han mår där..tänk isåfall om du kunde få kontakt med hans nuvarande hem..o kanske till och med få hälsa på o se hur gott han mår? Nu var jag lite positiv här..o ville tro det bästa..
Annars skulle du kanske kunna sätta upp lappar i affärer för att höra dej för om Nisse..om någon känner till var han finns nu..lappar som ger som budskap att du vill veta hur han mår…
Förstår att saknaden o ovissheten gör ont..
Sidens tips var bra, likaväl, som att du kanske kan göra en "efterlysning" i de stora kvällstidningarnas insändarspalter?
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Ja jo tack :)
fin idé. ska höra med lite katthem om dom möjligtvis inte fick in honom :P