Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettövrigt-kattrelaterat
Läst 704 ggr
Delvoriah
0

Akut! Surrogatmamma

Har tagit hand om 5 kattungar, endast några dagar gamla, som akut behöver en surrogatmamma då de förlorat sin egen. Jag har skaffat dem ersättning, men då jag själv har en son på 5 månader (samt har ytterligare två barn och 3 katter…) så måste jag hitta ett annat hem åt dem (annars kommer jag aldrig att få sova…).

Jag bor i Göteborg. 

Kattungarna är givetvis jättesöta; tre "blåa" med lite vitt i ansiktet, två bruntabby. De har inte öppnat ögonen ännu, och är ganska små och taniga. Snälla! Om någon vet en "ledig" mamma… hör av er till mig!

mvh Sara Larsson

031- 48 59 01

0739-89 93 72 

sara@liljegren.org

http://brisingasmycket.se

spookie
0

Puttar upp

Alexej
0

Oj, stackars, hoppas du hittar någon!

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

tussilago
0

kolla med miranda på göteborgs katthjälp. hon hänger här men det finns nog mer kontaktuppgifter på www.goteborgskatthjalp.com och se om de kanske känner till någon…

Alexej
0

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

martdat
0

Kolla även på säljesanonser, ibland läggs ju ungarna ut ganska omgående när de är nyfödda, kanske någon kan tänka sig att ta hand om nån extra bebis.. hoppas det löser sig,

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Casiopeia
0

*putt*

~ medarbetare på amigurumi och vegan ~

Casiopeia
0

Kattungarna har eventuellt hittat en amma nu, men hon fins i Halmstad! Varken jag eller Sara har möjlighet att skjutsa ner dom - finns det någon som åker mellan GBG och Halsmtad som kan hjälpa till med transport???

~ medarbetare på amigurumi och vegan ~

Hawknestgrove
0

Puttar upp!!!!!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Alexej
0

Gör en extra tråd av transportmöjlighet sökes, både här och på andra sajter i katter.nu (kattakuten). Transport brukar lösa sig!

Sidentass
0

putt!! Håller hårt i tummarna!

Lena
0

Puttar upp en tråd om transporthjälp behöver fixas, jag gör en nu.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Erika91
0

Å vilken tur att en mamma har hittats!
Jag håller tummarna att transport kommer att fixas!!