allihopa e sjuka
Zorro har varit dålig i magen nu i 2 dagar. mår bättre nu e bara trött verkar det som.. Puma har kräkt 2 gånger nu i kväll nåt vitt skummande vätska.. tror hon ätit för mycket ampellilja. Jag e oxå dålig i magen.. Kändes jätte motigt när Puma kräkte. en katt som e lite dålig klarar man av men att båda e det samtidigt det e jobbigt..
de har nu bara torrfoder o lite lite burkmat framme..

Du kan testa att ge dem lite kokt alaska pollock om de är dåliga båda två. En lugn mat för oroliga kattmagar.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Ja och blir de inte bättre, ta bort all mat i tolv timmar Sen kör du på med kokt fisk typ alaska pollok(den är ju billigast)
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

ser att du fått goda råd här ovan..översänder kryapåerhälsningar till er alla..!

Jag hade faktiskt fisk hemma så jag kokar det nu till dem.. puma o Zorro blir till sig av doften.. tack så jätte mycket för råden o krya på hälsningen.. hoppas at det e övergående.. Zorro slickar på mina fingrar nu för de luktar fisk så det lär ju inte bli några problem att få i dem det..
Krya på er
Kram Jenna

krya på er , kräksjukan har visst kommit till sverige igen.men ta det lungt och ta hand om varandra
Jag brukar koka den i micron, då blir det mycket vätska som de gillar.
Krya på er allihopa!
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Ja och så luktar det minst! För kokt fisk är ingen höjdare….För oss vill det säga…

Katterna har ätit upp fisken nu.. Zorro surade i köket för han tyckte det tog så lååång tid..Nu ligger båda o slappar..tycker de verkar lite bättre o jag med för den delen… åt stinas kyckling för 2 dagar sen o då fick de oxå kanske e den som e boven
Stinas kyckling är ju gott1 men det är klart, man kan ju inte veta om det var lite, lite dåligt… Kyckling är ju väldigt känsligt.