Transport?
Nästa fredag (14:e) åker jag till Växjö/Alvesta för att sen åka tillbaka till Stockholm på söndag. OM någon av förmodad är i behov av transporthjälp av katt.

Vad snällt! /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.
Lägg in annonsen under akut på http://www.kattforum.se/viewforum.php?f=13&sid=d67c87f247cc3cb29bb580eddfce91c9
Bra initiativ!
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Puttar upp så att alla kan se detta! Görbra att du erbjuder dig!
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Puttar upp igen. Ska kanske tilläggas att jag kommer ha två hundar med i bilen, men de sitter tyst och lugnt bak i bilen i burar.

Är rätt värdelös på geografi, men kanske kontakta Örebro katthem och kolla om de behöver hjälp med skjuts. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Puttar igen.
KOmmer att göra den tripp ca 1 ggr/mån fram till april om det behövs hjälp med transport.
Jättebra att veta!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

#0 KKS brukar emellanåt vara i behov av transporthjälp. Du får gärna fylla i vårt transporthjälpformulär om när du ska resa samt mellan vilka städer. Skulle ngn aktiv behöva hjälp med någon transport av katt så kan ju denne då ev kontakta dig.
Bra att du väckte mig för det, Morgan. HAr fyllt i nu jag med….
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....