Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettbilder-filmklipp
Läst 1732 ggr
Lena
0

Min kattsamling i bild!

Måste ju visa upp min kattsamling som jag nu äntligen fått ordning på. Vi hittade det här vitrinskåpet på IKEA. Kostade 500 Kronor och passade bra för ändamålet. Katterna hade liggat nedpackade i drygt ett år.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Lena
0

Här är en närbild på det hela:

"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Lena
0

Othello vill även visa upp en samling av kattbilderböcker som vi har här hemma:

Lena
0

Det här är tre Venetzianska karenvalsmasker i form av katter:

Naquita
0

hihi och jag trodde jag var kattokig..har inte såå många porlsinskatter, de flesta har åkt i golvet:(

Sessan1
0

Oj lena ett sådant skåp måste jag oxå skaffa mig till min kattsamling :) Har ju ganska många kattprylar i min bokhylla.

Så det ska ganska snart införskaffas ett skåp att ha alla mina kattprylar i.

Tass

rulda
0

va fint du har det Lena, tror inte att jag är den enda som är lite avis…

Lena
0

#4 Jo det har allt gått en hel del i golvet här också genom åren. Det är därför man behöver ha ett sådant här vitrin.

#5 Jag är faktiskt helnöjd med detta Vitrinskåp från IKEA. Passade perfekt här hemma. Diskret och tar inte så stor plats.

//Lena

Jenna-Gun
0

Jättefina kattsaker.

karins
0

Fint skåp med fina kattsaker i :-)

Engla
0

Härliga prylar du har, Lena!

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

modellflickan
0

Jättefint, jag vill också ha!

siberlina
0

jättefin kattsamling.

Hawknestgrove
0

Toppen! så snyggt! Både dammfritt oc kattsäkert!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

martdat
0

Kul att se att det är fler som samlar på katter.. har vitrindelen i min gammla bokhylla tjockad me porslinskatter,,, det är dock enhel del som är limmade..  jag lekte nämligen med dem som barn,,, lekte att de bodde på ett katthem….blev lite skador då de spelade fotboll….

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Lena
0

Från början samlade jag inte på kattsaker. Däremot har jag alltid älskat riktiga katter, vilket släkt och vänner tagit fast på när det skulle grattuleras. Jag fick den ena kattaktiga prylen efter den andra och blev till sist biten och började samla lite själv. Idag har jag föresten varit på marknad och köpt fyra nya kattmagneter.

//Lena

Sidentass
0

Liknar nästan min stora samling med porlslinskatter..bara det att jag inte har lika fint skåp att förvara dom i som ni har..:-)

vanessa
0

Mitt skåp skulle eka tomt. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.