Omplacering efter en vecka!
Utdrag ur en annons jag nyss såg:
"Kattunge på 13 veckor som behöver omplaceras då våran befintliga katt inte kan acceptera honom.
Vi har haft denna underbara lilla kille i en vecka nu och det är med stor sorg som vi måste hitta ett nytt hem till honom."
En vecka! Det var då till att ge upp fort.
ja, 1 vecka är ingenting i sammanhanget, vad tror folk, att katterna direkt ska acceptera annan katt, och gosa ihop, måste ge dom tid, blir så förbannad över okunnighet hos folk
Maggan47
Jösses. Här har det då tagit minst ett halvår.
Man måste väl ge dem en chans.
Förstår inte vad de tänkt sej.
Det är väl samma med människor. man får väl lära känna varandra längre än en vecka.
Blir så trött.
Jenna:/

slit och släng! Hade kissen kostad några tusenlappar hade dom nog haft mer talamod eller kanske inte skaffat katt överhuvudtaget, vilket jag nog tror är bäst i det här fallet ;)
Efter en vecka! Stackars kattunge, det blev inget bra hem!
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Fy f-n vad trött man blir på korkade människor!!!! Har de inga någorlunda vettiga människor runt sig som de kan lyssna på? Och idioter som fött upp den stackars katten, de fattar inte att inte alla får det bra i de nya hemmen om man i princip skänker bort dem utan några som helst regler eller avtal! Grrrrr!!!!! 

Annonsen var på en kattsida dessutom..
men hallå, snacka om dåligt tålamod. Klart "den första" katten reagera om det kommer en annan katt i huset. Det är ju dens revir. och dom lär sig ju så småningom att leva med varandra. Och det tar ju oftast inte bara en vecka för dom att komma överens! Sånt där blir man så sur över.. Folk som inte tänker innan dom skaffar ett husdjur.
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

Människan ska inte ha katt alls verkar det som
1 vecka e ju ingeting…jesus