Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattprat
Läst 347 ggr
anniii
0

Arg så jag spricker!

Eftersom man inte får länka till annonsen så får ni söka själva på Blocket Blekinge. "Katt måste bort idag" heter annonsen. Herregud vilken människa!!! Hade jag bot närmre hade jag nog åkt dit och gett henne en rak höger men jag antar att det inte hade hjälpt! Katten är 15 veckor vilket betyder att de troligtvis haft henne i ca 3 veckor… Kul beskrivning av härstammning också, ser ut som en genuin huskatt!!! Fy för sådana människor!!!

Engla
0

Hittade den! Men snälla, vad händer med katten annars?

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Naquita
0

jag mailade o frågade vad som skulle hända..inte fått ngt svar ännu.

MorganP
0

Har jag missat någt? Var står det att man inte får länka till blocket, vet ju att man inte får det på kattforum.se men gäller samma sak här? Varit med ett tag men faktiskt missat detta Generad

vanessa
0

Det är nytt. Här kan du läsa om det, riktlinjer. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Sidentass
1

Men jisses..det är att ställa stora krav.."det perfekta hemmet på en dag" man blir mållös rent ut sagt..! Otäckt värre med sådana annonser..undrar vad som händer med den fina missen om det "dröjer med svar tills imorgon":-(

Imasy
0

http://www.blocket.se/vi/13267893.htm?ca=22_s

Nu får ni väl slå mig på fingrarna….

martdat
0

Nu är jag oxå arg!!  vaddå idag!! och sen står det att hon söker en sariös köpare,, rena rama utpressningen låter det som i mina öron…

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

miranda1
0

utgår man ifrån att hon tog hem kattungen vid 12 veckors ålder har han bott hos henne i 3 VECKOR…. vilken tålamod!

modellflickan
0

Stackars katt och j-vla människa! Har mailat henne.

helenaroth
0

Jag läste också annonsen och blev såååå upprörd.

anebit
0

Finns inga ord ………….

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna