Hittekatter iFokus

Hittekatter

Läst 876 ggr
Alexej
0

Insamling!

Då min tråd från igår försvann, skriver jag om det!

Vi alla har läst om Naquitas kattungar som är nu hos Åsa!Glad

Många andra har hjälpt till som Anniii, Melinda och Munkhammar. Munkhammar från illersajten hade katterna hos sig över natt och åkte sedan sista biten till Gävle med tåget. Den fick hon betala med egna pengar.

För att värna om framtida kattvänner som ställer upp för att hjälpa till just med transporter och akuta kattärende vill jag gärna starta en insamling för att Åsa kan ersätter Munkhammars biljett och sina egna kostnader.  Om alla kan bidra med lite, lite pengar då blir det mycket!

Tack! PMa Åsa om hennes kontonummer!

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

rulda
0

Är en jättebra ide! Tyvärr har jag ett stort hål i plånboken just nu, fattig som en kyrkråtta så inget bidrag från mig just nu…

anebit
0

Åsa Pm:a ditt kontonummer till mig så kommer ett bidrag.

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Hawknestgrove
0

ÅSa, här med! Kommer en liten slant omjag får ditt kontonummer via pm

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Lena
0

Jättebra initiativ för den som har en plånbok som tillåter ett litet bidrag. :)

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

essut
0

Åsa pm mig oxå,så får du ett bidrag till resan..

Alexej
0

Hej Åsa, tänkte sätta in pengar, men din PM har försvunnit!Glad

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Alexej
0

Puttar upp!

Faxlin
0

Ohh, har missat detta. Ska fixa under kvällen så ni får pm. ;-)
I går var jag extremt dålig och dessutom fick jag ett omplaceringsärende med fyra illrar som hotades släppas ut i skogen, så det vart lite akut. Detta gjorde att jag inte var här som vanligt.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Faxlin
0

Jag sätter in det här på en gång. Lite lättare för er än att pma i dessa tider när pm tycks försvinna. ;-)

Bank: Handelsbanken
Clearingnummer: 6424
Kontonummer: 527 579 092
Kontonamn: iller.ifokus
Kontohavare: Åsa Faxlin

Audiatur et altera pars

Alexej
0

Okidoki!Glad

Faxlin
0

Var noga och skriv katt så jag inte blandar ihop insättningarna till missarna med insättingar till de stackars illrar vi fått in under våra vingar som är i stort behov av vetrinärvård.

Audiatur et altera pars

Hawknestgrove
0

Oj, jag var för snabb! Men det kom en 50-lapp från mig, det står ingenting. OM du kan kolla, så kommer det från mitt konto på Swedbank. 7518.12.02497. satte in precis nu

evangeline
0

Vågar du verkligen lämna ut ditt kontonr så här öppet?

Jag får dollars först den 19/9…men då kommer det nog en liten slant från mig och missarna.

storAnnette
0

Undrar om det var till katter dessa vi samlade när vi skickade till Naquita?Jag gjorde det innan jag åkte och orkar inte kolla själv nu så om nån vet blir jag glad om ni svarar.

Alexej
0

Nej, Naqita har en "egen koloni" som hon tar hand om. Och som vi samlar pengar in, för hon matar de med egna pengar och försöker ta in de och hitta nya hem till.

"Åsas" kattungar kom lite oväntad emellan från ett annat område. Insamlingen nu går till Åsa för att kunna betala Munkhammars tågbiljett och lite av hennes egna kostnader för dessa 5 kattungar som behöver veterinärvård pga kattsnuva.Glad

Hawknestgrove
0

JA, vem kan kolla mitt konto? Ärligt talat…. Det fordras ju en hel del för att kuinna göra något aktivt med det, eller har jag fel?

Faxlin
0

#12: Jag kollar det så det är lungt :-)

Mitt konto som jag lämnade ut är ett konto som enbart anväånds för djur i nöd. Jag har ju även illrar i nöd som jag hjälper. Och just nu har det blivit akutärende på den fronten samtidigt. det brukar inte ske :-)

Audiatur et altera pars