om jag blir tyst...
-Så beror det inte på annat än att min dator fått spader..utrymmet försvinner hela tiden trots att man rensar istället för att sparar..snart är det så lite kvar att den knappt går att använda..nån som varit med om samma sak? Vill så gärna vara med er, men om jag uteblir så vet ni var skon klämmer! *morrar o frääääser*!!

japp! min dator varnar jämt för litet virtuellt minne!! seg som fXX, sen har jag två hårddiskar och 127 i minne oxå,,,,men be nån data kunnig gå ijenom o kolla den , det kan ju vara spionprogram som tar upp minne elr nått,,,, ee jag e kass på datorer,,,
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Gud va jobbigt :/
Siden, har du kollat med dem på datorn i fokus?KAnske dags att konfigurera?
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

min dator har haft krupp länge… fast berättigat krupp….här är det säkert minusminne…..
… fattar att jag behöver rensa men jag gör det inte…..
håller tummarna för att din dator sköter sej…
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

Så trist när datorerna bråkar. Min gör det också med jämna mellanrum. Datorer är bra, när de gör som de ska.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Daror iFokus är toppen att fråga när man inte kan datorproblem själv

än har den inte gett upp..mitt virusprogram tog bort trojaner här ikväll, kan ha varit dom som spökat..*har inte vågat kolla utrymmet efter det* sajten datorifokus är toppen att den finns..har varit där också;-)
Jag kan inget om datorer men fick tipset att då och då går in under Start, Tillbehör, Systemverktyg. Där finns diskrensaren och diskfragmentering. De ska man köra för att får bort onödiga saker.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Ja, diskrensning gör jag varannan dag. Varje gång du är in på iFokus tex eller andra sajter, så kommer det små filer som läggs på din dator. Om du inte tar bort dem så blir det fullt och datorn går trögt.

#8 #9 hi,hiii..diskrensning ja..när det varit som värst har jag blivit uppmanad om att göra det flera gånger om dagen..idag har jag sluppit..har ett hopp om att utrymmet blivit större nu sen jag blev av med trojanerna…*väntar med att titta*..vill inte förstöra denna dag innan jag ska fara ut o köpa kattmat o sand..*fniss* tänk så beroende man är att denna burk ska funka..om tvn strular gråter jag inte en tår..men är det krångel här blir Siden på urtaskigt humör..
TV- vad är det?
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Jag blir också galen varje gång datorn här hemma strejkar. Tur att gubben min är datorkunnig! :)
Skulle tippa på att det var de trojanska hästarna som tog upp minnet. Tillfälliga filer tar också plats dock inte hela diskutrymmet.
Våran dator sjunger på sista versen. Sambon har beställt ny hård-disk från Dell. Kommer om ca 2 veckor.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Hur stor hårddisk har du? I vilket fall som helst skulle jag rekommendera dig att formatera om. Kanske du har någon som kan hjälpa dig att installera Ubuntu istället för Windows. Det är snabbare och mindre och drar inte till sig en massa skräp såsom windows kan göra. Det är säkrare utan massa virus och trojaner. I jämförelse med andra Linux-distributioner är den också enkel att ha att göra med. Om du inte har vissa windows-specifika program som du måste använda är ubuntu att föredra alla gånger.

#11…känner så väl igen mej i vad du skriver!!
#13 kan du inte sända hit honom på mail så vi får låna honom en stund
#14 det var trojanerna som spökade!! Utrymmet är inte stor nu heller..men det fungerar med det lilla som finns nu utan att man får känslan av att det äts upp hela tiden:-)) Ingen är gladare än jag över att det åter fungar här:-)
#15 ´Mycket lite hårdisk..den här burken är ett personalköp från kommunen i slutet på nittio-talet..har en dator till med betydligt mer utrymme, men den måste lämnas in till någon kunnig, vi tror att grafikkortet fått spader där..Tack också för dina tips! Ska ta dom i beakttning framför allt om det börjar strula här igen

#16, skicka gubben på mail går inte, men har ni båda msn så kan han hjälpa dig genom fjärrhjälp. då tar han över din dator från sin och kan gå ijenom o kolla den, Gå in på ÅTGÄRD i konversationsfönstret,( ni måsste ju lägga till varandra först)och sen BEGÄR FJÄRRHJÄLP!. har själv använt mig av detta när min dator strulat..
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

#17..jo..just det ja…så kan man ju också göra!! Bra att det alternativet finns också!!

Hur går det sidentass??

#19 det känns riktigt ok här nu sen jag blev av med hästarna..det var dom som spökade till det för mej:-)