Hittekattens Dag
Alla Stockholmare och övriga sområkar ha vägarna förbi är välkomna att fira Hittekattens Dag med oss på Stockholms Katthem.
14.00-17.00 är det Öppet Hus med loppis, fiskdamm, lotterier, försäljning, fika och så alla våra fina kissar så klart.
Se annonsen i bifogad fil.
Ständig uppassare till griniga Luffar´n, Snygga Smilla, Busiga Mina, Skygga Tingeling, Charmören Flea och hunken Roffe.
Volontär på Stockholms Katthem
www.katthemmet.nu www.svekatt.se

Trevligt, tyvärr kommer jag att stå på en zooaffär så jag kan inte komma. Men hoppas att andra kan. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Men jag var ju på ert Öppna Hus, ju. Pilutta dig! 
Skämt åsido, Lycka till i zoobutiken. Bland det viktigaste vi har att göra är att synas ute bland folk och informera. Men du kansek kan komma förbi när vi har ett CaféKatt istället? Första söndagen varje månad är det fika och katt-mys hos oss,
Ständig uppassare till griniga Luffar´n, Snygga Smilla, Busiga Mina, Skygga Tingeling, Charmören Flea och hunken Roffe.
Jättefin poster ni gjort om Öppet Hus dagen! Jädrans att man inte bor närmare Stockholm. Om så varit fallet hade ni haft mig hängandes både på Stockholms Katthem och Djurhjälpen!
#1 & #2 Viktigt åtagande detta att vistas ute i dylika sammanhang som sagt. Lycka till Vanessa!
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Första söndagen i månaden? Jag glömmer alltid det. Dunkar in det i huvudet (dunk, dunk, dunk). Har en teflonhjärna som inte är av denna värld :-). Visst vill jag komma på café katt! /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Puttar lite ifall någon missat.