OT mys i kylan
Jag är värkligen ingen te människa men idag när vädret är så kallt och dystert så köpte jag hem lite te.
Döm om mi förvåning då jag nu är fast.
Tänkte att jag skulle prova någonting anurlunda då jag är citrus allergiker och tål inte mjölk (hej då varm choklad)
Så jag gick förbi te hyllan på ica och fick med mig en ask med "Blue fruit tea" av lipton. Sånna här trekantspåsar.
Min andra kopp nu på två timmar. Ska krypa ner under en mysig filt i soffan. En bra bok och två katter i knät. kan det bli bättre?
Är det höst nu eller är det bara jag?
Jo,visst e de höst..kallt men ändå soligt..blåsigt här nere som attans. The är gott, men kaffe e godare^^ hihi
Jag har blivit tefrälst jag med, men mitt tips är - köp på lösvikt istället! Attans vad mycket goda sorter det finns! Min favorit just nu är hjortron/äpple. Höst och te går hand i hand, den saken är klar! =) Ett par katter på det, okej tre nu då så är det mysfaktor i full pott!
Jag brukar köpa te från T4U, dom har massor med gott och snabb leverans. Får man göra reklam här? ;)
jag dricker kaffe fram till kl 14.00, sen blir det te. gärna örtte.
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Jag är en stor te drickare. Kan inte med kaffe, det smakar blää i min mun! Finns många goda lösteer. Grönt te dricker jag ibland ska visst vara nyttigare!
Grönt te är uppiggande och ska inte drickas på kvällen, då ska man dricka rött te, som är avslappnande säger dom som kan. Dessutom ska man inte ha mjölk i det gröna teet, då är det inte nyttigt längre..

Jag dricker ändå inte mjölk, och gillar inte socker i teet heller. Har för mig att grönt te inehåller antioxidanter!?