Bilder - ny avdelning!
Nu finns det en ny avdelning på Hittekatter i Fokus forum. Det är avdelningen; Bilder. Här kan ni lägga in trådar med bilder på era katter och annat kattrelatet. Ja eller om det är några andra bilder ni vill visa.
Vill tacka Jossan som kom med idén!
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Toppen ide!!
Inviger avdelningen med lite nostalgi..vår lilla Berlioz vid nappen som bäby…håhå..vad tiden går..o idag är han tjockast i kattfamiljen..en riktigt liten "latis" som älskar att gosa..

Som en liten apunge!
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

#2, hi,hiii dom var såå glada dom små liven så fort dom såg flaskan..då var det tävling om vem som skulle hinna först;-)

Jag och Rasmus som liten bebis. Han föddes hos min bror så jag har träffat honom från dag ett…….. Ack, ack det är snart 14 år sedan…..
Kul med den nya avdelningen……
Sidentass, vilket gulligt litet troll du har……

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Lärde mig på svensk natur ifokus att det går att göra att lägga in bilder och samtidigt spara plats på servern.
- Börja med att bifoga bildfilen.
- Sedan publicerar den.
- Efter publicering, öppna den bifogade filen.
- Kopierar bilden.
- Inom en timme kan du klicka på ditt nicknamn.Då kommer det upp "Hantera inlägg".
- Gå in där.
- Klistra in den kopierade bilden.
- Klicka på rutan "ta bort nuvarande fil".
- Publicera igen.
- Klart.
Viktigt, detta kan bara ske inom en timme efter publicering. Och när ni kopierar bilden, gör det i litet format. Annars så blir det helt fel, och allt åker runt här.
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.
#5 Ja det var ju ett bra knep!:)
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

#4 Så fina ni är båda två…själv står jag numera hellre bakom kameran än framför den..ja..nog är det underbart när man får uppleva dom små liven ända från start…
#1 & #4 Glömde berömma de fina katterna på bilden. Där var de inte gamla minsann!
//Lena
Kolla vad bra =) Jag har ju en förkärlek för dessa bildtrådar 

:)

Nej, det är något med program eller så. Kan inte det. Nån annan datorkunnig?
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Sötis, vad heter den?
Du kan göra som Vaness skrev under #5.

Får jag bidra med Liten "Stina" st
Första dagen hos oss…

#16 jag ser! :)
#14, det var ju det jag gjorde.. Jag ser bilden när jag kör internetexplorer.. men inte firefox.. skumt.
Seppos brorsa, james =)
Haha, liten Stina blev stor. Men vilka färger!
Ja, det var något med firefox eller inte.

Hehe! vill bara säga en grej, kanske dumt att posta här.. men skit samma. Min kisse var så trött nyss o tittade på mig och helt plötsligt så däckade hon .. Hon såg jätte pigg ut först.. sen bara somnade hon mitt i allt.. huvet i bänken

Bra med en bildavdelning :D Det är så roligt att kolla på alla bilder :D
#19 Som den här?

#21 haha ja nästan :D förutom att hon såg helt pigg ut först.. sen bara DUNS :D

Fina bilder.
Tog mig friheten och ordnade med era bilder, Snabster och Karin. La in Snabsters och förminskade Karins. Vil ni slå mig för det så gör det gärna på pm. /Vanessa

#23 skulle aldrig slå dig =) hehe. Det blev ju fint. Men kan du ta bort den andra bilden? blev ju dubbelt hehe xD
#21 Men GUUUUD så näpet!!!!

Tack, gillar inte att råka illa ut :-). Tog bort två av dina inlägg så nu är vi på bana igen. /Vanessa
#13 & #15 Ursnygga och söta är de era kissar! :)
//Lena

Tack venessa =) kram
#27. Min 13 finns inte längre, men antar du menar bilden på james. Han är jätte fin =)

#23 Tack för att du förminskade Stina!

#21 mmmmmmmm…vilken underbarljuvligsötisgoooing!!!

#29 Inga problem :-). /Vanessa

Åh, vad söta David. Speciellt bilden på den gäspande pälsklingen. /Vanessa
Tack tack… Matilda (paddan) och Wilma. Det skiljer ett år mellan dem, men det kan man inte tro, Matilda är liten till växten, och Wilma, ja, hon är större

// David
Ett hem utan katt är bara ett hus...

Gud så söta katter DavidE, spec. där de ligger tillsammans.
#28 Såg nu att bilderna inte ligger där de låg när jag skrev inlägget. Men det var bilden på James som jag menade. #10.
#32 Vilka sötnosar! :)
//Lena

Såå söta katter du har David! så mysiga!

#32 Wow….vilka ljuvliga underverk!!!

Får jag visa Ludde i närbild!

Wow, vilken bild!

Ja ibland lyckas man 

Säger som Landfreak, WOW! Vilken vacker bild.

Ja och alltid lyckas jag lägga in dom allt för stora, eller oxå blir dom pyttesmå, mina bilder alltså. Tack den som minskade på Luddes storlek. Varför lyckas jag aldrig göra bilderna lagom stora!? Buäblä…

#39 Mmmm…vilken fin bild på en riktig goooing!!
Då måste jag också få bidra med en bild bara för sakens skull. Här kommer Puff

Vilka superduktiga fotografer ni är här på Hittekatter!
//Lena