Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettutanför-ämnet
Läst 309 ggr
rulda
0

Nu drar vi!

Jag ska till landet med mina vilddjur till katter.
Jag kommer tillbaka om en vecka med en massa nya bilder och kanske en liten historia om Toker och Trötters äventyr. Dom brukar ju bli duktiga på att hitta på sådanna!

Vi hörs på söndag.
Ta hand om er!

Alexej
0

Akta er nu för ormar och fästingar! Hoppas ni får en underbar vecka, hela familjen!Glad

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Jenna-Gun
0

Ha det gott

Sidentass
0

Som tidigare skrivits i tråden här..passa er för orm! O ha nu en riktigt skön o härlig vecka, hoppas att ni får vädret med er!!

Lena
0

Ha det nu riktigt bra! :)

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

JosephineF
0

Ja, skippa ormarna den här gången! Och vila upp er! =)

karins
0

Ha det så skönt på landet! :)

rulda
0

Nu är vi tillbaka :( jag vill ut på landet igen!  har varit hemma i 1timma ungefär och jag vill inte!

Inga ormar den här gången. Toker har blivit väldigt försiktig (lägger tassarna på ryggen om han ser en lustig pinne på marken) men fästingar i överflöd och så har Toker träffat en älg ;)

Men nu ligger båda kissarna och sover djupt, för hur roligt den än är så är det jobbigt att vara på landet!

Alexej
0

Välkommen tillbaka!Glad

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

rulda
0

Tack tack :)

rulda
0

Tack tack :)