Datorhaveri
Först var jag på landet i 3 veckor utan dator sen hade jag 2 utav mina barnbarn här i 1 vecka så det blev inte mycket tid att sitta vid datorn. I söndags när dom åkte hem krachade datorn men nu har den varit hos farbror doktorn så det blir att läsa ifatt allt som hänt…
Gissa om jag haft abstinens? (stavning?) Åh så beroende jag blivit!
Oj oj vad det har hänt mycket. Trolleritroll har varit här oxå….
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Välkommen tillbaka då :) abstinens får jag ofta om jag är utan dator, inget att skämmas över.. Får nog dom flesta. Hänt mycket sen du försvann? ;o

ohh, datorabstinenset är inget gentemot iFokus abstinensen. Hemskt att få. Förstår att det är mycket för dig att läsa ikapp. :-)
Som vanligt är det fullt med underbara människor som gjiórt och gör fantastiska insattser för katter runt om i Sverige. Så läs på :-)
Och du, välkommen tillbaka.
Mvh Åsa
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Välkommen tillbaka!
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Fniss, vi borde alla gå över till beroende i fokus också. För jag är klart beroende av detta. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Jag e med beroende,, ååå så jobbigt ibland, blir ju inget gjort här hemma för jag sitter här jämt!
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Välkommen tillbaka Anebit!
Jominsann..jag vet hur man mår när det är något med datorn som krångar..man klättrar mer eller mindre på väggarna..även jag har en dator som ska in till doktor…det är där jag har mitt fotoprogram, man bara längtar efter att kunna plåta missarna igen..