Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettsajten
Läst 546 ggr
Snabster
0

igen!!

JimJ
0

Det är ingen idé att ens bråka med dem. De står över lagen och ger igen om man slår. Men tragiskt är det.

- Jim

Alexej
0

Bäst att ignorera.Ledsen Har svårt att ens tro på tråden. Vilka dumma, omogna idioter det finns, hoppas det är inte smittsamt.

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

martdat
0

De tycker själva att de är skiithäftiga,,,

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Lena
0

Trådskrivaren är helt klart bara ute för att provocera, det är ju vad det Forumet brukar gå ut på. Med andra ord inget att varken fästa uppmärksamheten eller energin på.

Strindbergs citat; "Det är synd om människorna" har väl aldrig passat in bättre.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Sidentass
0

#4 så skönt mitt i eländet att få höra att det är något slags dåligt skämt!

Hawknestgrove
0

Får hoppas det. detta var ju i juni

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Snabster
0

#6 Nope, det är då han är registrerad. Han gjorde inlägget: 2007-08-21, 22:38

Hawknestgrove
0

Åh… förlåt, läser så dåligt….Men kan man inte anmälainlägget till moderatorn?

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Lena
0

Det allra bästa vore att h*n fick noll svar på sitt inlägg där på Flashback. Skulle misstänka att det blev långtråkigt då att starta dylika trådare. Är nämligen ganska övertygad om att verderbörande inte ens har katt på vykort hemma i stugan.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

vanessa
0

Jag anmälde till forumet, den gamla tråden. Men låt dem roa sig, inget att lägga minsta energi på. Får de inget svar och så är det inte roligt längre. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Sessan1
0

En fråga: var det ngn här som läste för några dagar sedan om en som skulle vrida nacken av sina katter Gråter Sedan skulle h*n försöka spola ner den döda katten i toalettstolen :((( Vilken IDIOT Det var, vet inte heller om det var ngt skämt eller vad det var för myskoinlägg här Gråter   Jag "råkade" svara den personen, men jag läste det inte. Det kom privat, så jag kastade det  tyvärr.  H*N kallade sig för ngt könsord!

Får sådana personer kalla sig så, här???

Puma77
0

#11 på i fokus???

//Pia

martdat
0

Såg ett skumt användarnamn som ny medlem för nån dag sen, klickade för jag var nyfiken och då stod det nåt i stil med att den medlemen inte finns så hxn var nog portad då, hade hitler som Avatar,,, helt sjukt, bara nån som vill jävlas med oss,,

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

vanessa
0

Var någonstans hotade han med det? För det ska man polisanmäla. Då det är ett brott mot djurskyddslagen. /Vanessa

Alexej
0

Nej, det var en idiot som blev avstängd och hans tråd borttagen. Inget att bry sig.

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Sessan1
0

ok BRA då att h*n blev portad. #12 ja här på hittekatter iFokus :(

som kallade sig för ett könsord :(:(    Vilken  idiot,

vanessa
0

Då är man glad att det finns sådana underbara Medarbetare här. Det löste sig och h*n är anmäld till sin nätleverantör också. Så troll får passa sig om de kommer hit och jävlas. /Vanessa