Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattprat
Läst 424 ggr
Sagolika
0

Min älsklingsflicka :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min dyraste skatt i världen, min vackra flicka Kyss

Sagolika Tiffany Skogsälva heter hon.

Sagolika
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En till bild på tösabiten. Jag har abstinens efter henne nu för hon är inte hemma Skrattande

vanessa
0

Jag förstår att du lider av abstinens. Pälsklingar är helt klart beroende framkallande. Är hon på pojkkalas nu? Eller har hon semester? Vacker är hon verkligheten. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Alexej
0

Jag älskar skogkatter! De ser så "ursprungliga" ut, vilda och vackra! Glad

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

JosephineF
0

Lika vacker som "Lejonkungen" =) Vilka otroliga katter du har!

Sagolika
0

#2 Nej, hon och Diego är i mammas lägenhet, eftersom jag har haft min huskatt Sorken här hemma. Jag har pysslat om honom tills han var frisk igen. Nu har han åkt tillbaka till pappa. Jag ska bara "sanera" i lägenheten lite eftersom de inte brukar träffa Sorken. Jag vill inte utsätta dem för några smittorisker. Inte för att jag tror Sorken "har något", men jag vill inte chansa. Snart är det klart och då flyttar de hit igen.

Sagolika
0

#3 Jag med! Ja, visst gör de.

#4 Tack Jossan! Ja, de är underbara. Känner mig tacksam och lyckligt lottad. Glad (älskar såklart mina gamla huskatter också, men pga allergi kommer jag att hålla mig till skogisar framöver + att jag gillar deras look och temperament lite mer)

JosephineF
0

Hahaha, en katt som heter Sorken?? Vad gillar han det? ;)

Sagolika
0

#7 Han gillar det! Det var mycket passande när han var en pytteliten kattunge. Nu ser han dock mer ut som katten Gustav. Han lyssnar inte till sitt namn Baloo längre. Ännu värre är det när matte är på goshumör och säger: Sorkeputtebebis Generad

(Det står mer om Sorken i tråden "Måste jag till doktorn idag…" )

Sidentass
0

Helt fantastiskt, enastående vacker donna du har…förstår att du längtar efter henne..vilken tur ändå att du har så fina bilder att njuta av tills ni träffas igen;:-O)

Lena
0

Dina katter är ju bara så snygga! Värda all beundran! :)

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

karins
0

Hon är Sagolikt vacker!Kyss

Erika91
0

Lika fin som ditt andra "lilla lejon" Glad

Sagolika
0

Tack allesammans! Kul att ni tyckte om henne & Diddi Glad