Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettutanför-ämnet
Läst 346 ggr
rulda
0

OT - varför fungerar det inte?

Jag har tagit mig tid till att fixa nya bilder som jag skulle lägga in i mitt fotoalbum. Jag gick in i albumet för att radera men nu så funkar ingenting..
Står felmedelande server… bla bla bla bla
Är det någon härifrån som kommer in på mitt fotoalbum? Jag håller på att bli tokig!

rulda
0

Server Error in '/' Application.

=========================================

Object reference not set to an instance of an object.

Alexej
0

Nej, jag kommer inte heller in. Men jag kan pma "chefen" på i.fokus om det.

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

rulda
0

Det vore jättesnällt :) tycker det är jättesvårt att inte veta vem man ska vända sig till om man får problem med sidan….

Alexej
0

Jag har skrivit till Staffan Kommentaren skriven av en <a href=Medarbetare på iFokus" />.

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Sidentass
0

Märkte igår kväll att inte heller alla trådar fungerade..provade nu att gå in på ditt fotoalbum Rulda..men det fungerade inte..hoppas att det snart blir någon rätsida på det hela..lätt hänt är nog att det blir krångel då och då med servrarna..

rulda
0

jo speciellt nu när jag skulle förnya albumet :S
Det fungerade jättebra ända tills jag började radera bilderna…
(oj nu hörde jag ett skumt ljud ute och på en sekund började det regna och oska)

Tack för all hjälp landfreak nu vet jag vart jag ska vända mig i framtiden :)

Erika91
0

Kan inte heller se fotona. Det kanske har nått med åskan att göra?^^

rulda
0

#7 hihi bilderna blev rädda och sprang och gömde sig :P

karins
0

Ja det är Error i ditt fotoalbum Rulda!!!

Erika91
0

#8 Haha du är för roolig!! SkrattandeSkrattandeSkrattande

rulda
0

#9 varför bara i mitt fotoalbum :( Bara för att jag tog mig tid och skulle fixa nu…

#10 :P

Erika91
0

#11 Sverker kanske ligger bakom fallet också ;P
Han låg ju i ditt fotoalbum ;)

Erika91
0

#11 Sverker kanske ligger bakom fallet också ;P
Han låg ju i ditt fotoalbum ;)

rulda
0

#13 du får säga till Sverk att försvinna ifrån mitt fotoalbum nu,… funkar fortfarande inte :S
Jag som vill lägga upp alla mina fina bilder!

Lena
0

Jag har anmält felet för administratörena. Kan inte svara på varför det inte fungerar, men det verkar som det krånglat även för några andra medlemmar. Vi får hoppas felet snart blir avhjälpt.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

rulda
0

#15 tack Lena :)

Erika91
0

#14 Haha det var inte jag som la honom där, det vart ju du! ;) Fast det var ju till min förtjänst, men det låtsas vi inte om!

Jag kolla in nu och det fungerar inte ännu.. men de fotoalbumen jag har kollat i fungerar ju.. det är bara ditt som inte fungerar :S
Det är konstigt!

rulda
0

fyra dagar och mit fotoalbum fungerar fortfarande inte (vill bara beklaga mig lite)

Denna kommentar har tagits bort.
JosephineF
0

#19 Det där blev nog lite i fel tråd det =)

rulda
0

hihi alla inlägg är välkommna :D

Alexej
0

Fattar inget!Flört