Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettutanför-ämnet
Läst 292 ggr
storAnnette
0

Äntligen semester!

Nu är det min tur att åka iväg på semester och det ska bli väldans skönt.Vi åker till Kreta (Georgioupolis) och där ska det vara lugnt,mycket växt- och djurliv så det bör passa oss (inga diskotek och liknande ståhej-saker).

Oss det är jag,yngsta dottern (snart 14 år) och en kompis till henne,Vi vill bada,sola,ta det lugnt och koppla av.Det sägs att vattnet är iskallt i floden och det kommer vi att kolla,norrbottningar som vi är!

Jag längtar efter frukost med grekisk yoghurt med färsk frukt,nybakat bröd och kommer förstås att köpa med mig hem av den bästa olivoljan.

Har läst om ett stort djurhem på Kreta men vi kommer troligen inte dit.Hoppas slippa se några lidande katter eller andra djur. 

Ha det bra alla här,det lär finnas mycket att läsa när jag kommer tillbaka eftersom det händer så mycket härinne jämt.

Hawknestgrove
0

Ha en skön semester!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

vanessa
0

Ha en underbar semester, och sätt på dig skygglappar och koppla av från djur som kanske mår dåligt. See you. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

martdat
0

ÅÅÅh, vad myzigt det låter, jag har altid velat till Kreta! Ha det jättebra!

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Sidentass
0

ha det nu så gott på din semester…så hoppas jag verkligen att ni slipper att se hemlösa lidande katter lr hundar..vet ju att vi alla här inne lider så när vi får ta del av utsatta varelser på det viset..men mitt hopp ligger i att det är bättre miljö för djuren där ni ska semestra så att ni bara får ta den här tiden att koppla av riktigt ordentligt!

Sidentass

storAnnette
0

Tack så mycket och JA vi tänker verkligen koppla av från  vardagen,bara lata oss.

karins
0

Ha nu en skön semester på Kreta! Det låter härligt bada och sola!

rulda
0

Ha en underbar semester och ta en massa bilder som du kan göra oss avundsjuka med!

storAnnette
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Måste bara visa er en underbart söt liten kisse som försöker packa med sig själv.Hon har lagt sig i resväskan flera gånger under dagen,bäst att kolla ordentligt innan jag låser den imorgon!

Sidentass
0

#8,he,he..du kanske får en tung väska att bära imorgon;-)

Pelusa
0

Ha en avkopplande och skön semester storAnnette!
/Pelusa