kattprat@katter.nu
Någon mer än jag, som är med på den mailinglistan? Problemet är, att den inte har funkat för mig på flera månader. Man ansöker inne på www.katter.nu om att bli medlem i listan och jag har varit med där i fem år. Är så lessen att den inte funkar längre, då det var många som jag trivdes med där. Någon som vet eller har lust att anmäla sig, så vi får se om vi får fart på den?
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Ursäkta, men jag förstår inte? 
Vad är det för lista?
Står om denpå sidan leta i vänsterspalten under diskussioner.

Okej, jag måste vara trög för jag fattar inte ännu.. det står ju bara massor med regler..

SÅ ifall man skickar ett mail till en person i den listan så får alla som är med i listan det brevet?
Exakt. på sätt och vis. Man skriver ett meddelande till den adressen som står i rubriken. Då kommer det ut till alla som är med på listan. Man reggar sig med en epostadress. Men som sagt, mailinglistan har inte funkat för mig på nästan ett år nu och jag är jätteledsen för det. Det var därför jag frågade Landfreak,om hon var där….

Jaha nu är jag med.
Någon som är med på listan?
Jag är med. skall försöka skriva något då för då ska du få in det i din mailadress som du uppgivit

haha du missuppfatta mig :)
Jag mena att nu är jag med på vad du säger, men nu är jg med på listan också :)

men du får vänta ett tag och skicka ut..för det tar ett tag att registreras står det.
Ja suck, märkte det…. nåt har blivit fel, fick ett studsmail att de väntar då jag anses som en okänd….. herrejösses, jag har ju varit med i 5 år!

har du provat registrera dig igen då?
Ja visst! Idag igen för femtiotolfte gången…..

konstigt att det inte fungerar då.. ska jag prova skicka nått och se ifall du får nått?
Ja, men har du blivit godkänd och inte jag? Har inte fått något än i alla fall…

men det står väl bara att man registreras inom kort på sidan?
Å har du bytt bild?^^ Så fin :D Är det Arne? :)
jo, precis. Det har jag sett också, att man skulle vänta. Men nu har jag väntat i flera timmar. Dessutom, så är jag gammal medlem, har mailat webmaster om det också, så jag fattar inget alls. Japp, bytt Avatar. Det är arne som kissar på utetoan!

Jag har iaf skickat iväg ett mejl. Får se ifall du får det..
Jag har inte heller fått någon bekräftelse.. men jag antog att jag var medlem men tydligen inte då..

Nu gick det upp en talgdank här om vad det är för lista..såg om den för flera år sedan, men gjorde inget mer åt det då…ska ta o titta på det hela igen!!:-)
Haha, nej jag brukar ibland lägga ut akuta saker på Diskussionsforum (höger ruta) och sedan på allmänt kattprat.
Får erkänna jag har aldrig förrut tittad på vänster sidan, men nu har jag också anmält mig där. Spännande!
Det var en gång en tråd på kattsidan av någon som sökte information om hur man vänjer en katt att gå på riktiga toiletter och då var det reklam för det direkt under i det gröna fältet. Ibland se man inte skogen för alla träd…
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Men inget har hänt hos mig ännu. Har mailat webmaster, så de måste väl fatta!
Jaha den har jag som startsida :) är medlem där sedan ngt år tillbaka, men har inte skrivit så ofta där.
Gunilla, hur går den med Nelliefonden?
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
HAr ställt en följdfråga inne i det forumet igen….