Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattprat
Läst 326 ggr
vargmamman
0

blir INGEN avlivning

snackade med ägarna nyss..de ska ge katterna (mest problem med honan) en chans till…omdet ejfunkar kommer de istället försöka hitta nytt hem..de vill ju egentligen inte avliva dom sa de..så nu kan ni andas ut och jag med..

Lena
0

Det låter ju jättebra! Fint att du engagerade dig och pratade med dem. :)

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

JosephineF
0

Skönt att höra! Håller med Lena om att det är fint av dig att engagera dig, trots att du har så mycket själv. Kram till dig!

vargmamman
0

jag ärglad att de tänkte om..jag vet att de tycker om sina katter men ibland i stress mm kan man tyvärr ta fel beslut:(..men nu har de tänkt efter iallafall

storAnnette
0

Härligt!Glad

Ankie
0

Mycket bra!

Sidentass
0

Åhh vilken fint jobb du gjort som fått ägarna att tänka om…!

Toppen:-)

vargmamman
0

tack..jag va rätt säker att d ändå inte skulle gjort det men visst intekul med hot om det ändå..fast nu ska de iallafall försöka

Hawknestgrove
0

Jättefint1 vilken lobbyist du är!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

vanessa
0

Applåder! /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

miranda1
0

BRA! :) 

Rekomenderar dom att skaffa boken "Din katts hemligerheter" av Vicky Halls. Boken tar upp samspelet mellan katten och ägaren, kattens psyke och behov, olika beteendeproblem och hur man kan hantera dem.

/Miranda

MariannE11
0

härligt…. finns tydligen hopp om dom ändå…. hoppas nu att det går riktigt bra….Glad

våga vägra golf o fiskbullar   o håll dej in i  det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

vargmamman
0

hej

tack..jag försöker verkligen..

#10 ok den boken kanske tomjag ska skaffa:)

man behöver ibland själv råd.

Lena
0

#10 Det verkar vara en både högaktuell och intressant bok för alla oss med katt i våra liv! Tack för tipset Miranda.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

miranda1
0

går att beställa med rabatt via tidningen Kattliv!

/Miranda