Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettutanför-ämnet
Läst 828 ggr
modellflickan
0

Poirot!

Hej alla kattälskare!!

Måste fråga en sak som absolut inte har med katter att göra!

Min sambo och jag missade slutet på serien Poirot som gick på TV4 ikväll! Nu vill vi desperat veta VEM som var mördaren? Någon som vill hjälpa oss????

Sidentass
0

Hoppas du snart får hjälp…sämre tvtittare än jag existerar nog inte på denna jord..Generad

JosephineF
0

Hahahaha! Det här var den tokigaste tråden hittills!! Ledsen, men jag vet inte vem mördaren var =)

modellflickan
0

Ja typ! Men vi är desperata!! Fundersam I alla fall sambon, jag var nämligen anledningen till att han missade slutet. Oskyldig

Hawknestgrove
0

Men Jossan,min knäppa tråd om vem som stal Bamses honung var väl inte så tokig den heller?

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

JosephineF
0

Nej Gunilla, den var helt okej den med ;) Jag var ju där och lade mig i såg du väl? ;) Jag uppskattar knastrådarna jag =)

Hawknestgrove
0

Ja, jag hoppas, min kompis vann vadet! Vi behöver knastrådar!

modellflickan
0

Sambon började typ nästan gråta, eller ja kanske inte gråta men hursomhelst så har vi nu fått reda på vem mördaren är. Det är hans favoritserie som han ALLTID följer. Lilla jag brukar enligt sambon störa honom under hans favoritpogram. Nej jag säger jag med stora oskyldiga ögon? Oskyldig Flört 

Men nu vet vi som sagt vem mördaren var. Kanske en aningen lustig tråd men jag var desperat och dessutom hade jag dåligt samvete. FlörtHan fyllde ju faktiskt år idag. GeneradSå slutet gott allting gott. Cool Vad jag tjötar! Nu ska jag soooova!

Sov gott alla goa kattälskare!

modellflickan
0

Håller med dej Gunilla! :)

Sessan1
0

Här har du en till sidentass, är oxå  en dålig TV tittare Generad

Hawknestgrove
0

Tv????? Vad är det????? nästan….. Nyheter, djurprogram, sen är det inte mera!

Sidentass
0

#10 samma här…man har ju datorn;-))Flört

Lena
0

Ser inte heller så mycket på TV. Fast Poirot har vi tittat på ibland. Men nu sedan vi flyttat hinner man ju inte med alls längre…

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Gullan402
0

TV, vad e d?…. Är d den stora klumpen som alltid har fingeravtryck o alltid blir dammig? Hm, jag har nog en lr rättare sagt 2 när jag tänker efter men tittar väldigt lite. Ungarna tittar o spelar Nitendo på dem o ser på DVD/video. Följde faktiskt Lost (i våras)o jag gillar Morden i Midsomer, d är nog allt jag sett i sommar, vintertid brukar d vara nyheter lr dokumentärer samt rally.

Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!

tussilago
0
modellflickan
0

#14 Tack, men nu vet vi som sagt slutet. :)