Katt porträtt
Hej! Jag tecknar av ditt älskade djur, både hästar, katter och hundar. Även andra djur, kravet är bara att jag får en bra högupplöst bild så jag verkligen kan rita av. Jag lägger ner själ och hjärta i tecknandet och vill verkligen att kunden ska bli nöjd. Pris beräknad på en individ, inkl frakt. A4 Porträtt - 300kr A4 Helkropp - 450kr https://www.facebook.com/JohannasKonst
Tack för erbjudandet! Det kan säkert vara av intresse nu inför kommande jul och allt.
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Roligt att det uppskattas! :-) Passar på att säga till er alla att vara ute i god tid med beställningar. Det tar mig 5-6timmar att teckna en teckning och den som kommer med en beställning först kommer få hem sin teckning i god tid, än dem som är ute sent och riskerar kanske att inte ens få sin teckning vid jul.
Va fint! Du är duktig på att teckna.
Lite extra tid, lite extra omtanke, lite extra tålamod och så lite extra kärlek är allt som behövs för att låta en skyggis tassa sig in i ditt hjärta!
#3 Tack! :-) Har vart dålig på att uppdatera min fb sida, men nu kommer det komma in mer bilder, mer bilder er om nån beställer.