Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettutsatta-djur
Läst 495 ggr
Bella-Maria
0

Slog ihjäl valpen

vanessa
0

Fruktansvärt. Men tack och lov att polisen fick reda på det så att det inte glöms bort. Undra om de kommer att vara tillsammans efter det här. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Lena
0

Svårt att finna ord för hur gräsligt det här är. Bra ändå att ett fängelsestraff väntar. Kunde dock få sitta i finkan längre än ett år tycker jag….

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Jenna-Gun
0

Man blir bara så förbannad.

Det händer ju varje dag djurplågeri.

När ska det ta slut

modellflickan
0

Oj oj oj vad arg jag blir! Knyter nävarna hårt! Fula äckliga värdelösa mygga till man! Ge dej på en liten valp va, kom hit så ska du få skit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ¤morr¤

Plåga och tortera en djurplågare!!

martdat
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nä men fyyy!!Gråter, hoppas verkligen inte tjejen förlåter honom,,, ryser i hela mej när jag läser,,, att det finns sådana varelser som denna kille,,,

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Sessan1
0

Håller FULLSTÄNDIGT med dig modell_flickan!

*FY FARAO* Tänk om man kunde slänga den där dumma *F*N i väggen oxå.

ladykatt
0

Man fattar bara inte… hur kan man göra såhär mot en liten ansvarslös varelse? Bra att polisen tog honom. Fruktansvärt…

modellflickan
0

#6 Ja precis sessan. Du läser mina tankar. Och sen skulle man även ha lite olika verktyg till hands….fantiserar…

Sidentass
0

fyyyyyyy fasiken…det kräket kan vara en smula glad att han inte är granne med mej…låter otäckt att säga så..men jag kan inte alltid hålla fingrarna i styr på tangenterna…usch!!!

Armaste..stackars lilla vovsing…tack o lov att han är befriad idag och blivit omhändertagen av änglavovvars mjuka tassar..

Jenna-Gun
0

Det är väl tjejen som råkar illa ut nästa gång

Lena
0

#10 Ja risken är uppenbar. Man får hoppas att hon drar öronen åt sig och dumpar denne pojkvän.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"