Slog ihjäl valpen
Valpen kissade på golvet - slogs ihjäl
http://boras.expressen.se/nyheter/1.788573/rakade-kissa-pa-golvet-slogs-ihjal

Fruktansvärt. Men tack och lov att polisen fick reda på det så att det inte glöms bort. Undra om de kommer att vara tillsammans efter det här. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.
Svårt att finna ord för hur gräsligt det här är. Bra ändå att ett fängelsestraff väntar. Kunde dock få sitta i finkan längre än ett år tycker jag….
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Man blir bara så förbannad.
Det händer ju varje dag djurplågeri.
När ska det ta slut

Oj oj oj vad arg jag blir! Knyter nävarna hårt! Fula äckliga värdelösa mygga till man! Ge dej på en liten valp va, kom hit så ska du få skit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ¤morr¤
Plåga och tortera en djurplågare!!

Håller FULLSTÄNDIGT med dig modell_flickan!
*FY FARAO* Tänk om man kunde slänga den där dumma *F*N i väggen oxå.

Man fattar bara inte… hur kan man göra såhär mot en liten ansvarslös varelse? Bra att polisen tog honom. Fruktansvärt…

#6 Ja precis sessan. Du läser mina tankar. Och sen skulle man även ha lite olika verktyg till hands….fantiserar…

fyyyyyyy fasiken…det kräket kan vara en smula glad att han inte är granne med mej…låter otäckt att säga så..men jag kan inte alltid hålla fingrarna i styr på tangenterna…usch!!!
Armaste..stackars lilla vovsing…tack o lov att han är befriad idag och blivit omhändertagen av änglavovvars mjuka tassar..
Det är väl tjejen som råkar illa ut nästa gång
#10 Ja risken är uppenbar. Man får hoppas att hon drar öronen åt sig och dumpar denne pojkvän.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
, hoppas verkligen inte tjejen förlåter honom,,, ryser i hela mej när jag läser,,, att det finns sådana varelser som denna kille,,,