Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattprat
Läst 472 ggr
Ivory
0

Halsningar ifran Texas

Japp nu ar jag har och det ar ca 30 grader whew. Vi var och kaka pa en restaurant och helt plotsligt sitter en kattunge pa ca 5 man och tittar pa mig sa han och jag delade pa min mat sedan kom hans 2 syskon och fick smaka ocksa. Servitrisen sa att ASPCA hade varit dar tidigare idag sa jag hoppas dom tar in dom 3 sma hungriga sotnosarnaGlad. nJag ska donera lite pengar till denna kull nar jag besoker dom pa mandag jo for er som inte vet sa ar ASPCA med pa animal cops Houston som gar pa animal planet. Min pojk lyckades bli pakord igar sa hela hans bil ar totalkraschad sa min forsta kvall blev sittandes pa sjukhuset, inget brutet men han har smartor i ryggen, jag hade tur som lag och sov i huset efter min langa resa. Kram pa er.

Alexej
0

Hej, här är sommaren kanske på gång. Tråkigt med din son, hoppas det blir bra snabbt. Du får berätta mycket när du är tillbaka!!!Glad

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

rulda
0

hoppas att semestern får fortlöpa utan fler skador.
Jag håller tummarnda för småkissarna!
När ska du åka till ASPCA?

Ivory
0

2# Jag ska dit pa mandag kl 10 pirrigt varre. 1# det var min pojkvan som blev pakord, "min son" ar hemma och blir matad av kattvaktenFlört.

vanessa
0

Du får hälsa Texas från mig, samt ASPCA. Vill veta allt om hur de får in pengar och ändrar folks inställninger. För där ringer ju faktiskt folk när de ser vanvård, misshandel, hemlöst och så vidare. Rätt bra att veta. Hoppas att din kille kurerar sig, och att ni får njuta av resterande semester. Som borde gå under namnet "Business and pleasure". /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Gullan402
0

Hoppas att din pojkvän slipper smärtorna snart, att det inte blir bestående men utan bara "mörbultad".
Lycka till med besöket på ASPCA, det låter intressant.

Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!

karins
0

Ja hälsa ASPCA. från oss på hittekatter! Tråkigt med din pojkvän, hoppas att det onda snart blir bra! Och lycka till med besöket på måndag!

Engla
0

Det låter sååå spännande med ASPCA! Aldrig kul med olyckor, i USA kör de som tokingar, i alla fall när vi var där. Har aldrig sett så många trafikolyckor i hela mitt liv som då.

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Erika91
0

Vad härligt att du är i Texas nu :)
Synd det där med din pojkvän..han får krya på sig!
Hälsa ACPCA från mig också :D
Lycka till imon! Jag måste säga att jag nu är himla avundssjuk och vill vara i dina kläder nu!
Men du får berätta hur de var där :)

Lena
0

Vad kul med en hälsning från Texas. Ja nu går vi i spänd förväntan på att få höra allt om verksamheten vid ASPCA! I Nederländerna är det också ett helt annat skyddsnät runt djuren. Det finns ideella djurskyddsorganisationer som man ringer om man misstänker att ett djur lider av vanskötsel, blir misshandlat eller är herrelöst. Holländarna har ett helt annat engagemang för djur. Antar att det är fallet även i USA. Det är folks engagemang som byggt upp djurskyddet. Spännande att få höra mera.

Vilken otur att din sambo råkade ut för en bilolycka. Hoppas på det bästa så att det inte blir några bestående smärtor.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Hawknestgrove
0

Verkligen. Hoppas bara att din pojkvän inte har allvarliga skodor…. Mardröm att råka ut för grejer utomlands, även om vården är precis lika bra och till och med bättre….

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Sidentass
0

Vad roligt med Texas-hälsning!!

Lycka nu till på måndag..och jag hoppas verkligen att din pojkvän snart kryar på sig..

Alexej
0

Svårt det här med pojke, kille, pojkvänFlört. Men det var iaf ingen tjej!

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Ivory
0

Hej igen! Jag onskar jag hade haft en tradbur sa hade jag kunnat ta in kattungarna sjalv, snacka om att man ar katthemsskadad. Jag ar ju pa semester och har sitter jag och vill fanga inhemlosa katter Fundersam.

Lena
0

#13 Det sitter nog i ryggmärgen när man väl blivit katthems-biten. Du får resa till Amsterdam för där såg jag bara en hemlös katt på fyra år. :)

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

modellflickan
0

Jag är likadan. Åker jag utomlands och jag ser en hemlös katt så måste jag bara rädda den på något sätt.

Erika91
0

Jag har aldrig råkat se någon sådan och "tur" är det. Jag skulle göra allt för att rädda den då..

Ivory hur var det på ASPCA?

Ivory
0

Nu ar jag tebax och har haft en riktig informativt och trevligt besok. Jag tog en hel del bilder och blev kar i ca 20 katter och 10 valparKyss. Och dom vill jattegarna att jag borjar jobba dar ha ha. Jag ska plita ihop all info jag fick nar jag kommer hem, det ar en helt annan djurvarld har.

Erika91
0

#17 Å vad roligt!! Glad
Jag ser fram emot informationen :)
Hur länge var du där?

Ivory
0

#18 jag var dar ca 2 timmar och fick traffa djuren, veterinarerna, volentarer, assistenter, mera djur men inte poliserna for dom var ju ute och raddade djurGlad. Dom har over 500 volentarer och 100 anstallda det ni.

Erika91
0

#19 Vad roligt :)
Det förstår jag har varit en rolig upplevelse att få se det i verkligheten och inte bara på TV! :)
Oj det var ju mycket för "bara" Texas :)

rulda
0

#19 jag längtar tills artikeln kommer! Måste ha varit otroligt givande att få besöka dom.

vanessa
0

Wow, väntar med spänning på ALL information :-). /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.