Kattskötsel
Finns det någon bra hemsida om kattskötsel som ni tycker är värd att läsa? :)
hittekatter.ifokus :P haha nej men jag vet inga länkar så där på rak arm… googla?
Det finns ju rätt många kattforum. Spinn har nog också mycket. Hinner aldrig gå in på alla sidor. Och så katter.nu. Där finns mycket över katter.
Jag lånade en del böcker på biblan, då kan man lära sig mycket med alla bilder.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Det finns en hel del att hämta på internet. Det bästa brukar vara att söka på google, t.ex. skötselråd katt. Apoteket har gett ut ett häfte som är både billigt och bra. Tror det heter "skötselråd för katt". Där finns det mesta man behöver veta. Kostar ca 50 kronor.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

finns många kattböcker att hitta i handeln…sen säger jag som Lena här ovan..apotekets skötselråd har med det mesta när det gäller kattskötsel…vidare kan man nog hitta goda tips på www.katt.nu samt www.katter.nu

ja, den boken är bra. har till häst, hund o katt. dom är lätta att leta i och så.
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan
Tack så mycket för tipsen ;) Ska titta igenom hemsidorna och ev. köper jag detdär häften från apoteket.
Ja, den lilla skriften (Skötselråd för katt) är helt suverän! den har sparat mig i alla fall två vetbesök! Så nog är den värd en 50-lapp! Många gånger om!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....