Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattprat
Läst 560 ggr
StefanW
0

Katter med tur...

…som blev hittade av någon som tog hand om dem. Man blir så arg på mäniskor som kan göra någonting sådant som att bara "slänga" dem.

Kvällsposten: Kattungarna låg inspärrade i låda

WebbTv

//Stefan

Stefan - Modellbyggare

Lena
0

Ja visst är det både tragiskt och upprörande när människor behandlar djur på detta simpla sätt. Tyvärr händer det oftare än man vill tro.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

vanessa
0

Vi ska nog vara glada att vi inte vet om alla gånger detta händer, för det verkar vara varje vecka som man hör om. Tänk hur många det är  som dör för att ingen hittar de änglarna. Blir så arg och vill verkligen att lagar ändras så att katter inte blir slit och släng djur.

Stackars mamman, som nu fortsätter att vara okastrerad och föder fler ungar snart. Som kommer gå samma öde till mötes. Hoppas att den där "Stefan" åker dit. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

gubben
0

Vilket sammanträffande att det är samma namn på trådskaparen som det stod på tröjan. Har Stefan här månne katter som intresse också eller är det alltså bara modellbygge?

Sessan1
0

Åter igen en STOR IDIOOOOOOOOOOOOOOT som gör så med stackars kattungar,,GRRRRRRRRRRRRRRRR :(:(

Den där vilda tarzan stämmer in på min tarzan:) Min Tarzan är som den lilla kattungen:Tarzan lika vild, vill knappats vara still :)

Kanske ngn tvillingsjäl.

Engla
0

Stackars ungar, men vilken tur att de blev räddade. Jag blir lika ledsen varje gång jag läser sådant. Gråter

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Erika91
0

Gråter Jag fattar inte att man kan göra så och det kommer jag aldrig heller att fatta Gråter
Den som gör sånt här sjunker så lååågt!

Hawknestgrove
0

Saknar helt ord när det gäler sånthär. Ofattbart i mitt tänkande

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

myriis
0

Hemskt.. Tur att dessa kattungar iallafall klarade sig!