Apropå annons !
Har nu annonserat om hem till mina kattungar. Skrev 500 kr st i annonsen och ikväll ringde en kille och frågade vad det var för sorts katter.
Svarade att det var vanliga huskatter. Han: Dom brukar ju bara kosta 10 kr styck och då var han inte intresserad.
Ska bli intressant och se hur många som ringer och tycker likadant.
Debattia
Den skygga kattens hemsida!

Verkligen, knäppa människor är. Då vill man inte att han ska vara ägare heller, då han inte är beredd att lägga ut mer än några tion för den. Så nästa som ringer och inte vill betala kan du hälsa att h*n inte är önskvärd som ägare, då en katt lever i 20 år och ska vara älskade lika länge. Men de kanske kan hitta ett kramdjur på en leksaksaffär för den summan… /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.
Men herre gud,:(:(:(: vad är det för idiot som sa så:(:( Inte intresserad längre??? :(:( Hade han tänkt att ha dom som typ orm mat???:(:( FÖRB-----------------T folk det finns. Varför ringde han tro. För sorts katter?? vaddå försorts katter 
När jag ringde och tingade en katt via spinns kattforum för ngt år sedan, så hade dom några katter från KK_S som sökte hem. Jag svarade att det spelar ingen roll vad det är för katt, huvudsaken är ju att man kan hjälpa en katt till ett bra hem. Så blev det oxå. Fick världens GOASTE katt från Kattkommando_SYD, vilken jag ALDRIG ÅNGRAR.
TASS

Konstigt att ens ringa när priset står i annonsen.Han måste ha varit naiv som trodde sig få en raskatt för den summan.Bra att (om) en sån inte skaffar katt.
Ja det finns många underliga folk därute. Men det är bra när de avslöjjar sig så tydligt, bra för katternas skull. Om du får någon mera sådan kommentar att "de brukar ju bara kosta 10 spänn" får du säga något i stil med att "det är just det som är problemet som jag tänker ändra på nu".
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Till och med mjukisdjur på leksaksaffärerna kostar minst 100kr/st varför ska man då inte kunna betala minst lika mkt för ett levande djur?
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Men vilken tur att du satte ut 500 kr! Tänk…om de hade varit gratis, då hade han säkert nappat…! Och vem vet till vem de hade kommit till då?
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

*grrrrrrr* så arg jag blir…den juvelen ska nog aldrig någonsin skaffa sig katt!!

Åh! Dessa människor ser inte värdet i katten!
Det gör mig så arg!