Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etiketterkatthem-katthjälpsföreningarjour-akut-stödhem
Läst 436 ggr
MorganP
0

Varför inte abonnera?

Hej!

Sedan ganska länge finns det på KKS hemsida möjligheten att antingen själv månatligen kunna abonnera på KKS myntamöss eller som några gör (bl a en här på hittekatter.ifokus), inbetala summan av 60 kr/månad (denne betalar dock högre summa) och att KKS aktiva i sin tur väljer vem myntamössen som du abonnerar på ska skickas till av de som den senaste månaden (börjar om varje månad) inbetalat en gåva via KKS pg-konto.

Den som abonnerar på detta vis på hittekatter.ifokus säger jag inte utan får själv ge sig till känna. Men som sagt är detta ett roligt sätt att ge månatligt bidrag där det i sin tur blir en total överraskning för annan bidragsgivare till KKS katter.

Har du frågor ställ dem här i tråden eller PM:a mig.

Annars välkommen att anmäla dig som abonnent av myntamöss på något av de två ovan nämnda sätt!

Sprid detta gärna vidare!

Mvh
Morgan

Faxlin
0

hmm, säkert bara jag som är tokig och dum som vanligt. Men jag förstår inte i alla fall. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

MorganP
0

#1 Tyckte jag var tydlig, men oki, bra att du ställer frågor :-) Läs igenom länken får du vidare information. Annars fråga på nytt!

Hawknestgrove
0

Puttar upp….

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Faxlin
0

Aha, nej då du var tydlig, bara jag som är dum som vanligt. Sorry. Nu fattar till och med jag :-)

Audiatur et altera pars

MorganP
0

Ingen Gråter

karins
0

Ingen som vill abbonera på KKS. möss. Hallo is there enybody out there!!!!

rulda
0

Jo jag vill! Ska ta ett snack med min kära sambo :) han är inte lika förtjust i att våra kissar drunknar i leksaker så som jag och dom är

MorganP
0

#7 Förstår "problemet", men du, det är inte sambon du ska prata med utan med era katter. Det är katterna som är för dåliga på att ta sönder leksakerna ;-)

MorganP
0

En person på hittekatter.ifokus valt att månatligen abonnera på 1 råttboll, 1 humla samt 1 manxboll (så kan man faktiskt också göra om man vill). Så nu vet ni det som tillverkar dessa leksaker att tilverka 1 extra per månad :-) Tack för eder allas insats!

karins
0

Va råttbollFörvånad Trodde ingen brydde sig om dom längre. Har funderat på att göra dom lite större. Vad tycker du Morgan??

rulda
0

#8 haha jag ska säga till katterna att bita och riva lite hårdare :) men faktiskt så har en myntamus och myntahumla försvunnit. Trötter älskar att gömma leksakerna och han tog med dom ut och sen vet jag inte vad som hände :S

JosephineF
0

Ja, det var ju jag då, men jag är så sjukt dålig på att uttrycka mig så jag menade en leksak per månad och att man varierar mellan dessa tre. Och Karin, jag tar gärna en större Manxboll! Ju större desto bättre då jycken har en tendens att stjäla kattleksakerna ;)

karins
0

Det är inte jag som tillverkar Manxbollarna. Om det nu är någon som fortfarande är intresserade utav Råttbollen, så tänkte jag göra den lite större!

MorganP
0

#10, visst får du göra de större, mer att bita i lixom :-)

#12 Jo jag tyckte jag läste rätt men det är lugnt, har PM:t dig svar tillbaka :-)

Hawknestgrove
0

Ok, Morgan jag får väl ge mig till känna då……Tycker det är ett fint sätt att liksom ge dubbelt…. Mina knäppkatter är tyvärr inte så förtjusta i leksaker i vanlig mening, det som var mest poppis här i fredags var en skatfjäder som jag hittade på gräsmattan. Så  därför så har jag valt att mitt abonnemang skall gå till katter, som uppskattar fina saker.

MorganP
0

#15, så du erkänner Flört och du har abonnerar länge också :-)

Faxlin
0

#15: haha, helt underbart. Jag satt och sa det här hemma när jag läste det Morgan skrev. Jag ger mig sjutton på att det är Gunilla.H hihi
Skojigt att ha rätt om någon som man aldrig träffat. ;-)

Audiatur et altera pars

MorganP
0

Åh hej och hå, upp till ytan igen Glad

karins
0

Större Råttboll….kolla tråden..kattleksaker hjälp sökes!

MorganP
0

#19 Såg den, jättesnygg, tass Skrattande

Hawknestgrove
0

I samma andetag, så får jag väl tala om, att jag fått tid för operation av min första handled den 27:e augusti. Så troligen blir jag sjukskriven från virkandet ett tag…. Vikarie sökes…..

majvi
0

I går när jag satt och nystade tänkte jag på att jag borde virka istället. Anledningen till att jag satt och nystade är 3 små pluttar varav en vågade sig fram till det hoppande nystanet.

“In a world filled with hate, we must still dare to hope. In a world filled with anger, we must still dare to comfort. In a world filled with despair, we must still dare to dream. 

karins
0

Hoppas det går bra med operationen, Gunilla, så att handlederna blir bättre sedan. Tur att dom tar en handled i taget.

Hawknestgrove
0

Ja, annars så hade det inte funkat med något….Blir gipsad i 14 dagar.

MorganP
0

Flyttar upp.

I nästa vecka skickar jag 2 ggr 5 myntamöss till ovetande gåvogivare som gett bidrag senaste 30 dagarsperioden. Därefter startar det om på ruta ett med lika chans för alla gåvogivare nästkommande 30 dagarsperiod Glad

marieborg
0

Jag vill abonnera!!  Pm:ar dig senare!

Natali
0

Jag ska fundera på det. Har beställt tio möss, så får jag se. Så kan jag bestämma senare.

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

MorganP
0

#26 Du är välkommen att senare PM:a.

#27 Fick din order, tass för din beställning. Hoppas tissarna får roligt med myntamössen Skrattande