Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattprat
Läst 3900 ggr
Alexej
0

Klöstorn

Jag såg på kattforum att många hade köpt sig kattklöstorn över e-bay i Tyskland,http://www.kattforum.se/viewtopic.php?t=104328&highlight=ebay

Kollade där nu och det fanns1251 olika modeller att välja på.

http://tierwelt.listings.ebay.de/Katzen_Kratzbaeume-moebel_W0QQfcidZ192QQfromZR4QQgbrZ1QQsacatZ63076QQsocmdZListingItemList

Är nån interesserat kan jag hjälpa till…Glad

T.ex. för ungefär 500 kr.

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Hawknestgrove
0

Såna underbara torn! Had ejag bara haft mer plats!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

rulda
0

vilket gigantiskt torn! synd att man inte förstår tyska :S haha

hela min familj involverades när jag skaffade katt å min mammas man har byggt ett torn till mig :D helmysigt

Puma77
0

Jösses de var inte illa.

//Pia

JosephineF
0

Oj jisses! Var får man plats med ett sånt? Förvånad

Engla
0

Jag vill ha! Skrattande

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Puma77
0

Ja vill med ha, men var….. hm äh ut med sängen och allt så fungerar det säkertFlört

//Pia

Naquita
0

jag har ett rätt stort hemma från ebay du får se imorgonFlört

Alexej
0

Jag tror det var den här som många på kattforum beställde. Om man klickar på kortet kommer man in där. Funkar iaf med det övre bilden. Men som sagt ifall någon är interesserad nån gång hjälper jag gärna.

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Lena
0

Jösses vilka hotta grejjer! Vi får ju gott om plats sedan så det skulle vara något. :)

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Erika91
0

Det skulle jag vilja ha, men däremot skulle nog inte Sverker det, för han klättrar aldrig i den han har..han föredrar bordet ;)
Så det blri nog ingen då, för man kan ju inte köpa en klätterställning för att man själv ska se på den, katten måste också vilja ha den :)

emjon
0

#8 Vi har den och våra kissar uppskattar den på olika sätt. Klöser gör alla och en del vill ligga högt och andra lågt sedan finns de som vill gömma sig så den är perfekt för allaGlad.

Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren

Naquita
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

dålig vinkel men såhär ser mitt "gamla" klösträd från ebay ut

Lena
0

#10 Det gäller att hitta en som både passar katternas behov och som man själv gillar om.

Den som #12 visar i bild tror jag stenhårt på. Just en som går från golv till tak och det katterna kan strecka ut sig ordentligt när de klöser brukar vara poppis. Bland våra katter är det viktigaste att själva klöspelaren/pelarna är tillräckligt hög. Diverse utsmyckning spelar mindre roll.

//Lena

"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Naquita
0

håller med om att "min" sort är en av de bästa. den är hög och har långa klöspelare som de kan sträcka ut sig på,rejsa, och bäst av allt den är stabil. det finns inte mkt krimskrams på den men den är superpoppis ändå:)

Lena
0

#14 Kommer du ihåg vad den kostade på ett ungefär?

//Lena

Naquita
0

800 inkl. frakt vann jag den för:)

karins
0

Jag hade behövt ett större klöstorn. Mina katter gillar det jag har men det är så ostadigt. Jag hade behövt ett med 4 ben. Det var inte lite klöstorn att välja på!

Naquita
0

hehe de finns en hel djungel av klösträd på ebay:D

Melvin
0

Mamma mia

JosephineF
0

Putt! Landfreak har ju erbjudit sig att tolka, så den som står utan klösträd, ursäkta klösmonster kan ju ta tillfället i akt ;)

För att skaffa denna skulle jag nog behöva göra mig av med både soffan och bokhyllan ;) Nu har jag ju precis skaffat den mindre sorten (stor nog!) från Ellos, men tänkte att ni andra kanske ville kika mera.

Så putt då!

evangeline
0

O hjälp….behöver en större lägenhet….Förvånad

Har precis "beställt" ett golv-till-tak av Sugarcane som har en förmåga att beställa för många eller kanske vinna för många auktioner…? hi hi….jättefint!!!

Helen

JosephineF
0

Men åh, sätt ut en bild på den när du fått den Helen! Skoj! =)

Faxlin
0

Farligt att titta på sådana här sidor. Man blir sjuk och får lust att kasta ut möblerna på samma gång. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

evangeline
0

Här är det!!

JosephineF
0

Åh, vilket läckert!!! =) Supersnyggt! Har du fått hem den redan??

Puma77
0

Jösses. Tror nog Thindra blir lite avis nu;)

//Pia

vanessa
0

Frestande. Men kommer att bygga något eget, för att det ska passa mitt hem. Fast det kommer att ta tid :-). Men den som väntar för länge. Och så får man minst sagt bra inspiration av detta. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

JosephineF
0

Vanessa; bildbevis på det med när det blir av =) Spännande! Blir det billigare att göra själv eller är det smaksak?

Hawknestgrove
0

JAg tror nog inte att det  blir billigare att göra själv. Du blir ju tvungen att köpa mycket mer av vissa material än du nödvändigtvis behöver, t ex spånskivan.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

evangeline
0

Jag får hem det i mitten av maj!! Längtar ihjäl mig!!

Helen

Puma77
0

Jag kidnappar det på vägenFlört #30. Men det ser kalas ut. Tror nog katterna kommer älska det.

//Pia

JosephineF
0

Puttar upp detta inlägg igen..

ouchie
0

> Jossan: bra gjort! intressant trots att jag har mina fåtöljer…  =P

JosephineF
0

#33 Haha =) Det är kalas detta tycker jag, speciellt eftersom Landfreak erbjudit sig att tolka tyskan åt oss =) Inte så himla svårt att förstå vad dom menar iofs.. Men billiga klösmöbler!