Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettros-ris
Läst 407 ggr
Hawknestgrove
0

Till helenaroth!

Till Helena, som hörsammade mitt tiggeri här inne på Fokus! Fick ett jättepaket av henne med massa garner! Hon vill inte ha något ens för portot, så KKS får en extra slant av mig/henne i stället! Är det någon mer som hörsammar tiggeriet, så ber jag dem att lägga in en blänkare här på Hittekatter! Då kanske det blir så bra, att vi inte ens behöver gynna postverket med dyra porton, utan garnerna kan överlämnas pesonligt!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

vanessa
0

Men vad underbart snällt av henne. Nu räddar du lite katter från ett liv i misär. Tack. Och så tack Gunilla för ditt tiggeri. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

MorganP
0

Jättesnällt av dig Helena, genom detta kommer många fler katter få nöje genom Gunillatillverkade myntaleksaker. Tass även till dig Gunilla för allt du hjälper till med Glad

PS! På vilken ifokussite hade Helena svarat?

Lena
0

Men vad bra! Som vi brukar skriva finns det många olika sätt att hjälpa nödställda katter. Det här med att på olika sätt bidra till tillverkningen av myntamöss är en både trevlig och bra väg.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Hawknestgrove
0

Morgan, vet inte, hon Pmade mig privat…..KAnske textilhanverk? ska kolla när jag får plöjt igenom det jag blivit efter sedan i tidags….

Hawknestgrove
0

Helena måste ha läst och pm:at mig bara. Vet inte vilken sida hon såg det på. Men nu sitter jag med bankdosan i näven i alla fall,så nu får KKS en extra 60kr från HelenaRoth via Gunilla

Hawknestgrove
0

Helena måste ha läst och pm:at mig bara. Vet inte vilken sida hon såg det på. Men nu sitter jag med bankdosan i näven i alla fall,så nu får KKS en extra 60kr från HelenaRoth via Gunillaklart. även en extr slant till amy, siri och fonzie

MorganP
0

#6, "våra" katter tackar.

lillalotta
0

Har restgarner liggande - vart skickar jag???

vanessa
0

Pm:a Gunilla så ger hon sin adress. Tack på förhand. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Hawknestgrove
0

Lillalotta, det finns säkert fler härinne som har nytta av det de med!! Nu har jag fått, så lägg en egen tråd här inne!Annars, om ingen vill ha, så tar jag gärna emot, förstås….

helenaroth
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

GeneradTack för alla snälla ord!!, Jag blir generad!Generad

GladHittade Gunilla.H på sajten Textilhantverk, tänkte att mina garner kunde göra lite mer nytta än att bara ligga i hyllan och damma igen. Toppenidé av Gunilla att lägga ut en förfrågan där om någon ville ge garner.

karins
0

#11 Vilken gullig bild! Kyss

Ni får gärna Pm:a mig med om garn. Tar tacksamt emot. :-)

Hawknestgrove
0

Ja, en sån sötisbild! Lilla Siberlina hade också garn, så nu kan ni väl PM:a dessa två, så får ni med! Alltså lillalotta  här i tråden ovanför och siberlina.

Erika91
0

Ja jag hade typ fem restgarner sedan fyran men de slängde jag tyvärr för ett år sedan :/ Annars skulle ni hjärtligt fått det!

Jättebra att det finns människor som kan skänka garn! :)