Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattprat
Läst 1240 ggr
Jourhemmet
0

Omhändertagna raskatter

Dessa säljes via SWE?? Någon som vet vilka de är? Katterna är dräktiga och resten okastrerade. Bengaler, Brittish shorthair, Scottish fold. Tänk vad mycket oseriösa människor som kommer att höra av sig.

Josefa
0

Vad är SWE?

OberonsMatte
0

#1 Animali Rescue SWE verkar(?) enligt de uppgifter jag fått fram genom Google vara relativt nystartat (januari 2013). Katterna har omhändertagits genom Polisen som i sin tur gett Animali Rescue SWE uppdraget att omplacera dem.

Sajtvärd Katter iFokus

lillmymlan
0

Vänta… det där läste jag nånstans!!!!

Hum… var det på Facebook va?

En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket.
*Nalle Puh*

Katthemsmatten
1

Hoppas de har förstånd om att kastrera katterna snarast! Och givetvis ska de vara vaccinerade och id-märkta dessutom innan leverans. Men mest brådis är det med kastration innan de har utökat antalet högst påtagligt om en mycket kort tid.

Medarbetare Hittekatter iFokus

carlas
0

Hittar inget. Länk?

lillmymlan
0

Hittade inget heller :(

En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket.
*Nalle Puh*

Jourhemmet
0

Igår på Blocket 09.18

KattkoloninBotkyrka
0

Det enda jag hittade var en sida som verkar vara oaktiv, Swedish Animal rescue http://weramedmera.bloggsida.se/

~~Hemlösa Katter i Nöd~~
www.facebook.com/Kattkolonin.Botkyrka

[sakring2]
3

Såd detta också och konstaterade att de inte vet att det heter brittskt korthår på svenska och inte kan stava till den engelska varianten. Googlade för att finna detta företag men hittade inget. Det stod heller inte vilken polismyndighet. Jag misstänker att det är ett s.k nigeriabrev.

Katthemsmatten
1

Då har ni lyckats avslöja en ny variant av nigeriakatterna. Det har ju tidigare varit någon i UK eller Tyskland som haft en avliden släkting……

Medarbetare Hittekatter iFokus

[sakring2]
1

Annonsen är borttagen. Jag brukar ofta anmäla detta och svar också på deras annonser och sänder med svaret till blocket så att annonsen plockas bort. Det är precis som du skriver att de finns i utlandet och att de ärvt katten av någon släkting.