Ledsen
Hej på er alla, Jag är en tjej som förälskad i en man som äldra än mig men det har vi båda inga problem med utan vi älskar varann som vi är.
vi har umgås och träffas ofta ha kul tillsammans familj vänner även på jobbet alla vet hur mycket vi kära i varann, det är ju jätte kul för oss även åldraskillnaden men det styr inte oss itan vi nöjda på det vi har..
Han säger ofta att han älskar mig och han glad att han har mig, men jag har ett problem att jag är svartsjuk på honom och misstänker på honom att han har andra tjejer bakom mig fast han talar om allt han gör.
Det som gjort mig så är massa av hans tjej kompisar höra av sig daglig och mycket plus de skickar bilder och massa andra saker typ I Love you,I miss you sånt det gör mig galen:((
Vad tycker ni då ? Hur ska jag göra då??

Jag tror att du har postat detta inlägget på fel forum.
Detta handlar om hittekatter:)
Hej Marwa! Prova att skriva på Relationer i Fokus istället. Vi är enkelspåriga här inne. Pratar bara katter.
Skjut honom till månen och skaffa en katt. De är trogen;)
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Håller med alla föregående inlägg - posta på relationer, gör dig av med det sannolikt otrogna skrället och skaffa några härliga katter.
Medarbetare Hittekatter iFokus
PS. Jag låser tråden eftersom den inte hör hemma här.
Medarbetare Hittekatter iFokus